Annonsera ut häst, hur formulera sig?

Jag tycker att det var en bra och ärlig annonstext. Jag tror inte att den som köper honom kommer att känna sig lurad eller få obehagliga överraskningar. Hoppas att han hittar sin människa! Lycka till!

Tack! Har inte kommit fler svar, men tror man får försöka fokusera på att det verkligen är en snäll och trevlig häst, som säljs som hobbyhäst och lite vidareutbildningsprojekt till nån som vill ha en trevlig kompis. Han är så charmig och alla gillar honom för det. Hade det bara varit så att vem som helst kan rida så skulle det vara perfekt.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 692
Senast: Ceta
·
Hästmänniskan Jag har ett dilemma som jag kanske kan bli klokare av med hjälp av er. Drömmen är en egen liten gård med välplanerad lösdrift. För att...
2
Svar
30
· Visningar
2 470
Senast: ako
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 848
Senast: Lavinia
·
Ridning Hej! Jag har haft ett PRE sto i snart 3,5år. Hon var bara inriden strax innan hon kom till min och min mammas ägo. Hon var då inriden på...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 515
Senast: Emuliiaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka