Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Det är så att jag till hösten förmodligen kommer flytta till en annan stad för att plugga och kommer därmed inte kunna ha kvar min häst...
Svar
3
· Visningar
971
Senast: Jossan_92
·
Anläggning Jag funderar kring stallplats. Ni som inte har tillgång till ridhus - tycker ni att ni kan rida ordentligt under vintermånaderna? Eller...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 159
  • Omröstning
Hästmänniskan Hej, jag är en flicka på 14 höstar som har en fråga till främst er vuxna vad ni tycker om saken. Jag har 2 tävlingsponnyer som jag rider...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
8 574
Senast: Lena_B
·
Gnägg Jag kollar mycket på annonser just nu för en framtida häst och börjar undra hur folk ibland tänker (inget illa menat). Jag anser att ska...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
6 063
Senast: Görel
·
Hästmänniskan Min häst måste avlivas. Hon får inte gå till slakt förrän om en månad pga penicillin och då hon har tandfrakturer vill jag såklart ta...
Svar
6
· Visningar
1 531
Senast: ameo
·
  • Låst
Hästmänniskan Hej! Jag är då en tjej som går i åttan och ska välja gymnasium nästa år, och då har jag tänkt välja ett ridgymnasium. Då är min fråga...
Svar
1
· Visningar
611
Senast: ameo
·
Gnägg Vi har en ponny där det står att hon är irish piebald och skewbald. Vad betyder detta?
Svar
11
· Visningar
5 755
Hästmänniskan Jag skulle vilja höra era tankar och erfarenheter av att låna ut häst på foder till någon man känner. Är det dömt att misslyckas och...
2
Svar
28
· Visningar
2 721
Senast: Beeboppe
·
Gnägg Någon som äger en kaspisk häst? Visa gärna bilder! Vad använder ni dem till, ridning/körning/utställning? Vi har haft vårt sto i 1,5 år...
Svar
0
· Visningar
883
Senast: Sofie.S
·
Hästmänniskan Imorgon kommer min nya häst :banana: och så ska den ju försäkras oxå. Inköpsbeloppet är minimalt så just det är inte så noga men...
Svar
11
· Visningar
1 130
Senast: Sockerbit
·
Hästmänniskan Jag hoppas jag valde rätt forum nu :o Men såhär är det. Jag håller till i två olika stall, totalt träffar jag över 40 hästar. För mig...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 539
Senast: Heulwen
·
Gnägg Jag har för ett tag sen köpt en ny häst och han är på alla sätt en fantastisk individ, den finaste hästen jag någonsin har ägt och...
Svar
11
· Visningar
2 096
Senast: Ketrawzc
·
Ekonomi & Juridik Hej! Ny här på forumet, hoppas jag når ut till er genom denna tråd. Mitt dilemma gäller en sak som många fler än jag måste ha varit...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
10 572
Senast: Karoliten
·
Hästmänniskan Har ett litet dilemma, jag har kollat runt lite med olika personer om jag kan få hjälpa till att motionera deras hästar. Nu har jag...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 653
Senast: As_Vegas
·
Ekonomi & Juridik Hej! Jag och min man bor på en liten gård på landet. Vi ska köpa till mark så att vi får ca 4 hektar totalt. Mest för att vi ska kunna...
2
Svar
31
· Visningar
15 775
Senast: athena
·
Hästmänniskan Lägger den här och vill inte få den flyttad till Gnägg tack moderator :) Iaf, jag har nog bestämt mig för att sluta rida iaf ett tag...
2 3
Svar
40
· Visningar
9 494
Anläggning vilken bredd ska det vara på paddockstaketet? Håller det med 80 bredd? Ska bara vara tunna brädor på. Tips på billigt staket. Gärna...
Svar
1
· Visningar
649
Senast: Buck
·
S
Hästmänniskan Har gått nu senaste veckan och tänkt på det som känns som det svåraste beslutet jag har gjort. Om jag ska sluta rida eller inte. Har...
Svar
11
· Visningar
3 066
Anläggning finns det elband som är bredare än 40mm? Skall ha runt ridbanan. Tack på förhand.
Svar
7
· Visningar
965
Senast: HannaZ
·
Hästmänniskan Jag jobbar lite i ett stall och kommer nu bli medryttare på en häst i ett annat. Har just nu inte möjlighet att ha dubbel uppsättning...
2
Svar
30
· Visningar
2 357
Senast: pews1972
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp