Sluta rida

J
Det är ju olika. Är du inte så gammal kan du ju fråga dina föräldrar vad de tycker.
Jag är 16 år, ååå jag har så mycket ångest, jag mår illa. Är liksom rädd att pappa vill att jag ska tävla upp henne i högre klasser så vi får mer pengar för henne. För så var det när vi sålde min D-ponny, mådde så jävla dåligt de året och de blev knappt resultat på tävlingarna för jag tyckte inte alls de va roligt, och är som sagt rädd att det ska följa samma mönster, vad ska jag göra om något sånt inträffar jag vill vara förbered när berätta detta för dem, vill vara bered på allt liksom
 

Liknande trådar

Övr. Hund Har letat hundras under en lång tid nu och börjar bli väldigt less på att ständigt bli besviken. När vi tror att vi läst på ordentligt...
2 3
Svar
56
· Visningar
6 821
Senast: Riru
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har inte haft den minsta tid att sätta mig ner och skriva om förra veckans ridlektioner, då mitt schema har varit fullspäckat varje...
Svar
0
· Visningar
974
Senast: cassiopeja
·
Relationer Ååååh. Sliter mitt hår av frustration. Behöver råd utifrån, från oberoende personer som inte känner varken mig eller min pojkvän...
2
Svar
28
· Visningar
5 732
Senast: Got2Be
·
Hästvård Varning för sjukt långt inlägg!! Håller på och ältar.. Har varit på återbesök hos vet idag och hästen är fortfarande halt. Jag...
Svar
19
· Visningar
5 179

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp