Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Nu är jag trött på tränare som säger driv på där bak och slit därfram (inga påhopp tack, vet att alla inte gör så, men dock många!) Har...
2
Svar
31
· Visningar
3 763
Trav ...för 2011, när kommer den? Någon som vet?
Svar
5
· Visningar
1 373
Senast: Nela88
·
N
Western Hej! Tänkte bygga en grind i morgon för att träna lite trail.. Jag undrar bara om någon vet ungefär vad man ska ha för höjd på...
Svar
10
· Visningar
2 764
Senast: thebestcowgirl
·
G
Islandshäst Någon här som har erfarenhet av sån där "fransk sadelgjord"? Ska tydligen vara grym till islandshästar med omöjlig bröstbenskurva enl...
2
Svar
30
· Visningar
7 668
Senast: Tibra
·
Z
Distans Den 20 mars hålls kurs i distansridning med C-tränare Ella Lindblom. Plats Fogelsunda Gård i Vallentuna. Se mer information under...
Svar
1
· Visningar
1 125
Senast: Habina
·
Trav Solvalla 1952 hölls det första Elitloppet. I år körs det 60 loppet och nästa år är det 60 års jubileum. Vi brukar ladda inför...
Svar
1
· Visningar
1 034
Senast: Petronilla
·
H
Islandshäst Hej !! Funderar på att skaffa min första häst och det kommer bli en isis ,är det ngn som kan på ett ugnefär hur mycket en isis äter...
2 3
Svar
55
· Visningar
7 629
Senast: REIN
·
Western Varför har man inte skumrem till westernbett(stång då), då man ofta har det till klassiska stångbetten? är det något jag missat?:o
2
Svar
26
· Visningar
4 140
Senast: Elanor
·
  • Låst
Tävling Hur långt är rimligt att åka för att starta i en lokal tävling tycker ni?
Svar
7
· Visningar
1 230
Senast: Immer
·
Western Såg nu på wras hemsida att utrustning kan skilja i D-klasserna samt E-klasserna. Är det nytt eller? Har för mig att man måste ha haft...
Svar
19
· Visningar
1 995
Senast: Texaz
·
Distans Nya TR har kommit ut, där står det så här... Dvs detta måste då även gälla både Distansen och WE (under Risdportförbundet): Detta...
2
Svar
33
· Visningar
4 978
Western Jag har just råkat köpa en westernsadel för barn, och nu vill jag sälja den för att köpa en vuxensadel istället. (ber om ursäkt om...
Svar
8
· Visningar
1 739
Senast: Wild Rein
·
Distans Tycker distans låter jättekul, men har en tinker. Jag är inte ute efter att bli bäst utan bara ha kul på skoj-nivå i så fall. Klarar man...
Svar
4
· Visningar
1 989
Islandshäst Jag funderar på hur långt och hur ofta ni normalt kör på träning med era hästar. Jag har inte åkt på mycket träningar på länge tyvärr...
Svar
16
· Visningar
1 874
Senast: ishorses
·
Körning Ja nu har nya TR kommit ut: TR V 2011 Har inte hunnit läsa allt än, men kommit så långt som till: :D Såå... Vad tycker ni om...
6 7 8
Svar
157
· Visningar
18 088
Senast: Anna_
·
Körning Satt och tänkte på vilka förändringar jag skulle uppskatta när det gäller TR 1. Att det skulle vara tillåtet att ha pulsklocka på...
2
Svar
33
· Visningar
4 098
Senast: stall w
·
J
Övr. Grenar En mjuk tävlingsform som passar alla hästar o. ryttare! Alla hästraser kan delta! Syftet med bruksridningen är att utbilda ryttare och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
12 850
Senast: tahoi
·
E
Hoppning Vilka hästar är det som får vara med i 4 års championatet i hoppning? Måste hästen vara svenskfödd? Jag har för mig om man ska vara...
Svar
2
· Visningar
1 349
Senast: Cestdaccord
·
Körning Vore kul att höra era erfaranheter och åsikter om olika raser till körning. Jag har redan en shettis/russ som jag håller på och kör in...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 309
Senast: Anna_
·
Islandshäst Finns det någon sammanställd lista över islandshäststuterier? Jag funderar på att köpa ett islandshästföl av god stam och vill veta...
Svar
3
· Visningar
1 616
Senast: Korven
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka