Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Är det någon som vet om ett sådant bett är godkänt av ST att använda i lopp?:confused:
Svar
8
· Visningar
2 469
Senast: Volvia
·
Körning vad e det? nån som vet. det är tydfligen inte tillåtet iallafall.
Svar
7
· Visningar
1 438
Distans Fantastisk film från Florac i höstas. Maria skymtar förbi flera gånger! http://www.160florac.com/endurance/images-du-passe/video.php
Svar
0
· Visningar
936
Senast: Rucksack
·
Dressyr Jag har börjat rida en häst som varit igång hela vintern men inte dressyrridits. Mest lufsat i skogen eller tagit något enstaka...
Svar
4
· Visningar
1 317
Senast: em-pirre
·
  • Låst
Dressyr Hur dömer man en rörelse, där hästen gör rätt men inte ryttaren? Har sett såå många öppnor där ryttaren drar bak skänkeln t.ex.... Hur...
5 6 7
Svar
128
· Visningar
12 678
Senast: break_a_leg
·
D
Distans SvRF länkar till en jättebra artikel om distans i Galoppmagasinet: http://www3.ridsport.se/Tavling/Distansritt/ Gissar att det är...
Svar
3
· Visningar
1 124
Senast: Dinamith
·
Z
Tävling hejhej. :) något som jag har upptäckt nu på senare är att det inte står något om grönt kort i tävlingspropositionerna längre :O är...
Svar
12
· Visningar
1 636
  • Låst
Islandshäst http://www.tidningenridsport.se/Article.aspx?m=45207&a=590780 Vad tycker ni. Jag vet inte om jag ska tycka det är bra eller dålig...
Svar
11
· Visningar
1 822
Senast: Boj
·
Dressyr Så heter mitt kommande projekt! Eftersom det finns miljooooner med ridövningar så tänkte jag fråga er dressyrryttare vilka ni tycker...
Svar
4
· Visningar
1 515
Senast: Lillagoajag
·
D
Distans Hej! Ny här... Tänkte lägga in en fråga om lite träningstips eftersom jag är övertygad om att ni här har massor av information att ge...
Svar
7
· Visningar
1 669
Senast: SiZo
·
Western Stora hästen är konvalecent sen 4 månader tillbaka, och kan teoretiskt sett sättas igång nu. Dock vill jag inte sätta igång henne på...
Svar
2
· Visningar
1 102
Senast: cowgirl73
·
M
Trav Undrar lite om det här med licensen. Har just nu ingen egen häst men skaffar inom kort, men tänkte på tiden innan dess. Vilket är...
Svar
6
· Visningar
1 525
Senast: giffan
·
Hoppning Hej! Det är så att jag ska skaffa nya benskydd till min ponny. Eftersom han hoppar högt och anstränger benen mycket så vill jag...
Svar
18
· Visningar
2 651
Senast: Deimion
·
I
Hoppning Jag kan i princip ingenting om hoppning men jag har en häst som älskar det så tänkte sätta igång lite mer nu. Så till frågan, vilken...
Svar
7
· Visningar
1 938
Senast: Lager
·
H
Hoppning Hejsan! Jag är en 14 årig hoppryttare som tävlar nat LA (ska deb MSV) med min ponny. Jag har ridit i hela mitt liv och ridit in ett...
Svar
2
· Visningar
1 265
Senast: materia
·
M
Trav Jag vill bara ha hjälp med en fråga. Måste man alltid veterinärbesiktiga en häst före den startar ett travlopp? tack på förhand!
Svar
2
· Visningar
1 139
Senast: bambi82
·
Hoppning Jag är på jakt efter nya hoppstövlar men de är en djungel av stövlar o ingen affär i närheten som man kan prova hos. Så tänkte höra...
2
Svar
35
· Visningar
6 787
Senast: materia
·
Övr. Grenar Vad tror ni om denna stam? Är den bra? Kan de ge trevlig ridhäst? E: DEXTERITY U: BUY ME LOVE
Svar
1
· Visningar
1 068
Senast: RebeccaJoli
·
V
Dressyr Jag har en ponny som skall börja gå dressyrklasser för storhäst då ryttarna är över 18 år. Så till mina frågor.:o Vad gäller...
Svar
1
· Visningar
1 001
Senast: Cettan
·
Western Hej! Ni som rider WP - TR - WR - WH.. Vad har ni för märke/typ av sadel när ni tränar? För ni svävar väl inte runt i bling varje...
Svar
8
· Visningar
2 820

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka