Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

D
Dressyr Har nu börjat rida förvänd galopp under lektionerna på ridskolan. Svårt? Mjaaeeoo... lite :) Vad tänker du på när du rider förvänd...
2
Svar
21
· Visningar
3 125
Senast: exclusivef
·
Dressyr har sökt i lite trådar men hittar inte riktigt det jag söker. har precis börjat vänja in min känsiga herre på kandar och vi börjar...
Svar
5
· Visningar
2 175
·
Körning Hejsan!! Har kikat lite i andra trådar, men latmasken inom mig slutade så skriver jag här och hoppas att någon förklarar för mig...
Svar
4
· Visningar
1 216
Senast: Gisburne
·
Western Jag söker efter en stråhatt i vitt. Inte howdiehowdie stråhatt utan en vit tävlingshatt under 500-ingen. Nån som kan tipsa?? :cool:
Svar
2
· Visningar
1 369
Senast: LaQuent
·
F
Körning Hej! Jag söker efter tillverkarer för svenska lokselar till shettisar. Här i Finland man önskar lokselar för shettisar men finska...
Svar
3
· Visningar
1 151
Senast: Egonson_
·
Fälttävlan Hej! Jag har ingen koll på det här med licenser och ska start fälttävlan för första gången det här året. Således har jag lite...
Svar
19
· Visningar
2 035
Senast: RebeccaJoli
·
Distans Startar en tråd för att få veta lite om vad som hände på distansgalan. Typ: vilken föreläsare var bäst? Vilka fick de hemliga prisen...
Svar
3
· Visningar
1 412
Senast: Shaggy
·
Övr. Grenar Ja, planen är att jag ska ta det till våren.. och jag är livrädd, skräckslagen, nervös, förväntansfull, hysterisk och tokglad.. :bump...
2
Svar
36
· Visningar
4 340
Senast: RebeccaJoli
·
Dressyr Hur gör ni för att öva på att ändra eran (och hästens!) energi i kroppen när ni ska göra olika saker? Ska man skritta kräver ju det en...
Svar
1
· Visningar
1 018
Senast: Piggelkot
·
Z
Tävling Jag tog mitt gröna kort på en ridklubb men fick aldrig kortet. sen flyttade jag till en annan vilken av de ska jag använda på min...
Svar
1
· Visningar
1 147
Senast: Pegasus63
·
L
Tävling Hej, behöver verkligen hjälp! Det är så att jag har lyckats tappa bort mitt "grönt kort" som jag tog år 2009 och har nu ingen aning om...
Svar
2
· Visningar
1 308
·
Hoppning Har lite problem att hitta "rätt" bett till min häst och hoppas någon här på Hoppsidan kan ge mig råd eller tips:idea: Hästen är...
Svar
11
· Visningar
2 414
Senast: Cestdaccord
·
Trav Funkar det eller blir det för tungt för fästena? Vagnen det gäller är en Victory rockard. Är den lika tung som en hudik?
Svar
10
· Visningar
2 863
Senast: Zandrah
·
Distans Nu kanske det redan finns en sådan tråd men jag hittar den inte iaf. Men ni som tränar och tävlar i distans, hur håller ni er i form...
Svar
10
· Visningar
1 912
Senast: Maddeengstrom
·
H
Hoppning Nu ska jag tävla imorgon och tänke för en gångs skull mäta avstånden för att få in perfekta galoppsprång och på så sätt hoppa perfekt in...
Svar
3
· Visningar
1 498
Senast: Pancakes
·
T
Hoppning Sjunker dom ihop mycket på längden? Vanliga läderstövlar gör ju det, men hur är det med Tretorn? Och töjer dom sig på bredden? Advance...
11 12 13
Svar
243
· Visningar
46 802
Senast: Prinzess
·
Trav Någon som vet vart man skulle kunna hitta bilder mm på hingstar som verkat i avel. Jag har letat och letat, men hittar inget. Hingsten...
Svar
2
· Visningar
1 301
Senast: giffan
·
Fälttävlan Malmö blir värd för EM i fälttävlan 2013! Jätteroligt tycker jag! Läs mer
Svar
8
· Visningar
1 756
Senast: aprilia
·
Körning Hejsan! Min far skulle så gärna vela prova på att köra timmer med min nordsvensk. Jag har spanat efter loksele och timmerdoning pga...
Svar
12
· Visningar
3 684
Senast: Dalmas
·
Körning Ja alltså...eh.!! Som ni kanske förstår av mitt nick så älskar jag Ponnysar! :love: En av mina drömmar här i livet är att ha en...
Svar
6
· Visningar
1 505
Senast: Gisburne
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka