Ni med Tretorn stövlar....

Sv: Ni med Tretorn stövlar....

jag har snart haft mina Tretorn i två veckor och är redan helt förälskad :love:
Lite nervös är man väl för att de ska gå sönder, men jag provade många läderstövlar också, och det var bara Tretorn jag verkligen fastnade för...

Var glad så länge de håller, säger jag bara. Underbara stövlar men dålig kvalitet.

Var glad så länge de håller, säger jag bara. Underbara stövlar men dålig kvalitet.

Mina håller också än så länge! De är nästa en hel månad gamla! :eek: :D Jag är så sjukt nöjd med dom! Tänk att kunna GÅ i sina stövlar. Det är en dröm. Sen att man bara kan ta en våt trasa/svamp och torka av dom när dom blir smutsiga gör inte saken sämre. För att inte tala om hur dom är att rida i! :love: Ångrar inte mitt köp än så länge.

//Alice

Nej, jag vet. De ÄR underbara! Hoppas bara att det var bättre kvalitet på dem än de är. Njut så länge de varar ;)

kl
Nu är jag inne på mitt hmm 5e par måste det bli.
Svarta den här gången ;)
Än så länge håller de haha.

Jag har också köpt ett par tretorn :D Alldeles underbara! Haha, behandlar dom som guld för att dom inte ska gå sönder :angel:

Jag gav upp nu efter mitt 3 par..
Så nu väntar jag på att de nya i läder kommer i slutet av året! Dom SKA jag ha :)

Ingen som har de ljusblå? Dom är jag sugen på :p

Storlek 35 36 37 38 39 40 41 42
Standrad 42 43 44 45 46 47 48 49
Extended 44,5 45,5 46,5 47,5 48,5 49,5 50,5 51,5
Vidd 34 35 36 36,5 37 38 38,5 39

här är en måttabell :D

*kl

Jag är 175 lång, och har ca 28cm runt vaden, så jag har svårt att hitta "färdigstorlekar".
Det finns inget tretorn stövel som skulle passa mig?

Nej de tror jag inte :p

KL

Jag har 37 på skor i vanliga fall men dom var för små i tretorns storlekar.
38 satt bra runt vaden, längden var ok och foten var helt perfekt MEN då vart det ett hål vid vristen :confused:
39orna var för stora i vad och fot men det blev inget hål.
Vilka ska man välja? :confused:

*kl*

Jag hittade den nya modellen av Tretorn som skall komma ut i Juli på mässan, den var i skinn och svart & guld! :d Den vart riktigt snygg och kommer passa mig och pollen toppen! (Våra färger är mest svart & guld :love:)

Men den känns väldigt mycket som en hopp & rida ut stövel, kommer ha mina vanliga enkla i vanligt läder till dressyren :)

:love:aah, de är skit fina i verkligheten men på bilder där ingen använder de är de usch ..

får man fråga vilken färg alla har, är ju lite sugen på de röda men mitt självförtroende är ju inte på topp direkt så ja vet inte om ja vågar :cry:

Senast ändrad av en moderator:

såg att Sångaren i The Ark Ola Salo Hade ett par röda tretorn stövar på scen när han uppträdde i sommras måste de varit (a) haha^^

Okej till saken . Tänkte bara fråga om ni drar upp dragkedjan på stövlarna dp ni " förvarar " dem , alltså inte rider i dem. Vill ju att dem ska h¨lla så läönge som möjligt helst då jag älskar dem!
Har haft dem sen slutet av september-09 och inget har gått sönder... ÄN ! Ser att många dragkedjor går sönder och syrrans ena knapp gick sönder efter en veckas använding ;o !

Dom sjunker ihop, mina har gjort det. Man behöver inte vara rädd för att dom blir förstora eller försmå eftersom att dom går att reglera. Jag är jättenöjd med mina som jag har haft i ca 2 år :)

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 516
Senast: Anonymisten
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 473
Senast: IngelaH
·
Hästhantering Hej! Jag är lite hjälplös och vet varken in eller ut hur jag ska göra... Har en 12 årig valack som jag tävlat i hoppning med upp...
2 3
Svar
52
· Visningar
12 085
Senast: liiinnea
·
Kropp & Själ Jag har sen jag var liten tänkt på mig som ett misstag, att något blev fel när jag kom till och att jag inte är gjord för det här livet...
Svar
12
· Visningar
2 001
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka