Ni med Tretorn stövlar....

Sv: Ni med Tretorn stövlar....

Tretorn Advance! så mycket snyggare och jätte praktiskt med snörningen tycker jag att det är :)

Comfort finns bara i grått, tror jag. Tror också att de har slutat att tillverka dem, har inte sett dem på jättelänge iaf.

Tretorn Advance

Hej, har bestämt mig för att hitta ett par Tretorn Advance nu ,visst alla har dom.. men har hört att dom inte håller så bra ? dragkedjan osv ?

Vilken färg tycker ni är snyggast på tretorn? ... jag kör på färgen röd till min häst så tänkte jag kunde matcha med ett par röda.

Vilken färg har ni ?

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Tretorn Advance

Jag har svarta tretorn advance och jag är supernöjd med dom, lätt dom skönaste stövlarna jag ridit i. Mina har hållt jättebra :) Vad jag vet så får man nya stövlar om man skickar in dom gamla som gått sönder?

mina har gått sönder nu och jag vill få pengarna tillbaka men affären där jag köpte dom säger att det inte går o göra så fast jag vet VÄLDIGT många som fått pengarna tillbaka i andra affärer! är det någon som vet hur det är egentligen? Har letat o letat men kan inte hitta nån sida där det står om hur garantin egentligen är! MKT tacksam för svar!

okej men jag tycker inte det borde va så, det borde väl ändå vara samma för alla!!

är det ingen som vet om det finns nånstans där det står hur det är med garantin?

Det är upp till butiken om de vill GE tillbaka pengarna de fått in för stövlarna och försöka sälja stövlarna till någon annan.

Det är inte alltid så lätt vettu. Det ger nog ett hål i kassan hos vissa.

knapp

En fråga.. jag lämnade in mina stövlar för tre veckor sedan och har inte hört något än. Ska det ta så länge??

Sv: tretorn

Den modifierade versionen har funnits länge. Den har guldfärgade knappar. Jag bytte mina för ett tag sen då jag hade en knapp som krånglade. Jag fick ett nytt par - av gamla modellen!

Jag gick tillbaka till affären och fick byta dem utan problem. Fick den nya modellen men mina knappar är inte guldfärgade? Har de svarta..

Han i affären visade den förstärkta dragkedjan och hur dragkejdan har blivit något rakare och lite sånt :)
Jag har de svarta Tretorn och knapparna är svarta, som de andra.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 519
Senast: Anonymisten
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 476
Senast: IngelaH
·
Hästhantering Hej! Jag är lite hjälplös och vet varken in eller ut hur jag ska göra... Har en 12 årig valack som jag tävlat i hoppning med upp...
2 3
Svar
52
· Visningar
12 085
Senast: liiinnea
·
Kropp & Själ Jag har sen jag var liten tänkt på mig som ett misstag, att något blev fel när jag kom till och att jag inte är gjord för det här livet...
Svar
12
· Visningar
2 001
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod