Ni med Tretorn stövlar....

Sv: Ni med Tretorn stövlar....

Haha lite kul ändå att du fick byta färg, typ en månad svarta, en månad röda, en månad bruna, en månad blå... haha folk måste ju issåfall tro att man skiter pengar ;P

Vad blire för färg den här gången dåe?

KL
Jag är verkligen jättesugen på att köpa ett par.. men vet inte vikken färg, svart går ju till allt. Men det hade varit assnyggt om man hade haft antingen dom ljusblå lr dom mörkblå eftersom jag har både en ljusblå kavaj med matchande allt(?!) och en mörkblå med matchande allt(?!)
Jag är en matchoman ^^

Hahaha precis ;)
Det blir marinblå igen, jag tycker de var snyggast.
Svart känns tråkigt, rött är lite för skrikigt, ljusblått ser ut som att man är naken på benen och brunt är inte min färg. Så då återstår marinblått, perfekt :D

va bra :) ska ha ett par röda denna gång då !

När dåå?
Jag som tänkte köpa nya på fredag, kanske ska vänta ändå.
Hur kommer den nya modellen se ut?

Vet inte, jag har bara sett prototypen och i svart, vet inte om de kommer i fler färger. De är i skinn och lite mer diskreta.

När kommer dom nya? :angel: finns de bild?

Btw, de är jättedåligt tycker jag att man inte kan byta färg nu när dom går sönder :/

Btw, de är jättedåligt tycker jag att man inte kan byta färg nu när dom går sönder :/

Jag har alltid fått byta färg på mina när dom har varit trasiga. :confused:
Eller menar du dom nya, om dom bara kommer i svart? :p

kl

Mina stövlar gick sönder idag. Dragkedjan delade sig. Tog det länge innan ni fick nya stövlar eller?

Jag tog med mina till affären varje gång och visade dom och hade med mig ett par nya hem direkt.

Jag har iallafall hört att när dom går sönder nu får man inte ändra färg, men jag vet inte om det stämmer riktigt ;)

Nu har mina gått sönder IGEN! å jag vill inte ens ha några nya, orka hålla på att rida in nya hela tiden...någon som vet om man kan få pengarna tebax istället??

Tror inte det.
Jag sålde mitt tredje par och såvitt jag vet håller de än ;)
Så du får nog bara ännu ett nytt par.
Men jag håller med, det är skitstörande att behöva rida in dem om o om igen.

Om du inte får pengarna kan du ju ta emot ett nytt par och sälja dom, samma sak fast lite omständigare bara! :idea::angel:

I min ridsport butik får man pengarna tillbaka :)

Fortfarande ingen som vet när den nya modellen kommer ut???:D

tretorn

Är inte ute efter att starta en diskussion om ridstövlar eller så, vill bara veta allt i praktiskt väg om tretorn advance! fördelar , nackdelar och hållbarhet osv. Men framför allt så undrar jag hur mycket ett par tretorn väger? :)

Tack på förhand :D

Sv: tretorn

Jag har ett par svarta tretorn advanced mina har hållt i snart ett år, och jag använder alltid dom, och jag har aldrig haft några problem med dom, men jag smörjer alltid in kedjan med symaskins olja det funkar jättebra!:)
Det som brukar vara är att dragkedjan spricker, eller knapparna som lossnar, men sen har man bytit ut dom, så det finns en ny modell som säljs nu. :D

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 523
Senast: Anonymisten
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 476
Senast: IngelaH
·
Hästhantering Hej! Jag är lite hjälplös och vet varken in eller ut hur jag ska göra... Har en 12 årig valack som jag tävlat i hoppning med upp...
2 3
Svar
52
· Visningar
12 085
Senast: liiinnea
·
Kropp & Själ Jag har sen jag var liten tänkt på mig som ett misstag, att något blev fel när jag kom till och att jag inte är gjord för det här livet...
Svar
12
· Visningar
2 001
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka