Ni med Tretorn stövlar....

Sv: Ni med Tretorn stövlar....

Köpte mina för tre dagar sen. Håller på att gå in dom här hemma. Känns lite bra för självförtroendet att hitta ett par stövlar som är lite för stora i vaden :eek:

IMG_0598.jpg

kl*

Skulle inte rekomendera att köpa dom gamla, som säkerligen går sönder ganska så snart. Köp den nya modellen då den kostar lika mycket men är betydligt mer hållbar! :)

Man ser att det är nya modellen genom att det är en liten tretorn-flagga längst upp på flärpen på utsidan av stöveln.

Jag har inget problem med tretorn som har sjukt svårt att hitta vanliga stövlar. Då mina vader är långa och helt raka och smala måste jag måttbeställa då i vanliga fall benen blir smalare vid knäet, dock inte mina. Men tretorn kan jag ha. Visst lite stora i vaden men inget som man tänker på. Då kan man ha många strumpor :D
Har 39 i dem, skulle kunna ha 38 extended

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 516
Senast: Anonymisten
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 473
Senast: IngelaH
·
Hästhantering Hej! Jag är lite hjälplös och vet varken in eller ut hur jag ska göra... Har en 12 årig valack som jag tävlat i hoppning med upp...
2 3
Svar
52
· Visningar
12 085
Senast: liiinnea
·
Kropp & Själ Jag har sen jag var liten tänkt på mig som ett misstag, att något blev fel när jag kom till och att jag inte är gjord för det här livet...
Svar
12
· Visningar
2 001
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka