Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Övr. Grenar Någon som har erfarenhet av att anlita en bloodstock agent (vad heter det på svenska)? Är de värda det de kostar och finns det några bra...
Svar
2
· Visningar
1 435
Senast: Topolino
·
Körning rockard och jag vet inte vilka som är bäst. Ska köra på grusvägar och på banan typ, och har en maxad shettis Vill ha en hållbar som är...
Svar
6
· Visningar
1 338
Senast: Apollo
·
Trav Har ett sto som heter Good Black Girl och vi funderar på att ta ett föl för eget bruk på henne men jag är inte så insatt i trav-aveln...
Svar
1
· Visningar
1 049
Senast: via
·
H
Tävling Får utländska ryttare lov att tävla lokala tävlingar i Sverige? Speciella regler för detta? Olika från gren till gren?
Svar
3
· Visningar
1 244
Senast: Hoppla10
·
Trav Vad tror ni om honom? Har någon träffat någon avkomma till honom? Någon som vet något om de franska delen i hans stamtavla?
Svar
6
· Visningar
1 697
Tävling Bläddrade igenom ponnyns pass i brist på annat att göra, och finner ett stort klistermärke som säger att han är registrerad som...
Svar
1
· Visningar
1 267
  • Låst
Dressyr Hej!! Läste om att det nu har förbjudits vissa nosgrimmor på islandstävlingar och rubriken "Förbud mot nosgrimmor" fick mig att...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
22 260
Dressyr Som jag förstår det, efter att ha läst i TR, så följer en uppklassning hästen. Det innebär alltså att om min häst kvalar till MSV B med...
Svar
3
· Visningar
1 308
H
Hoppning Hejsan! Funderar på att köpa Mountain Horse SCS3. Är det någon som har någon erfarenhet av dessa och isåfall vad tycker ni om dem? Olivia
Svar
6
· Visningar
2 988
Western Har ridit några gånger i en westernsadel och tycker att stigbyglarna känns väldigt stela och klumpiga. Det känns som om risken att...
Svar
13
· Visningar
6 054
Distans :banana:nu känns det äntligen nära nu bokat stallplats och boende på fina rydbo stuteri, tror att både vi och migrant kommer trivas där...
Svar
3
· Visningar
1 335
Senast: cardigan
·
O
Islandshäst Håller på och ska rida in min unghäst, 4 år, och letar nu sadel. Tanken är att köpa en billigare sadel för henne att utvecklas i och...
Svar
10
· Visningar
3 250
Senast: Oskiboskan
·
Trav Har gått och köpt min gamla passhäst, hästen i fråga är verkligen otursdrabbad (om jag inte minns helt fel så har jag surrat om honom...
2
Svar
23
· Visningar
4 139
Senast: Tagliabue
·
Western Fick med en sadel till foderhästen. Är en Double C 15½ tum full quarter bom. Är det bara jag som tycker den ser lång ut. Hästen är...
Svar
4
· Visningar
1 519
Senast: cowgirl81
·
Övr. Grenar Hittade en gripande artikel om någon kan va intresserad...
Svar
10
· Visningar
2 049
Dressyr Jag är ute efter en dressyrhäst att kunna tävla lite med i framtiden, dock har jag nu funnit en hopphäst jag är lite förtjust i. Vad jag...
Svar
5
· Visningar
1 860
Körning Är det någon som skall gå på körmötet? TR står inte med på dagordning alls detta året. http://aktuellt.kuskringen.se/
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 790
Senast: agtatoon
·
Islandshäst :)Dom har kanske inte hunnit bli så gamla ännu men iaf!:) Gärna bilder, har ngn bild på Strákur eller känner honom IRL så är det ett...
Svar
14
· Visningar
3 528
Tävling Hur långt är "för långt" för att åka till en tävling? Om man tävlar på hobbynivå lokalt/regionalt? Jag ska börja tävla i vår :) och...
Svar
8
· Visningar
1 576
Senast: Hoppryttarinnan
·
Körning Jag undrar vad ni har för selar till era minisar?:) Gärna bilder:) Har börjat köra in kompisens mini men funderar fortsfarande hur...
Svar
1
· Visningar
1 035
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka