Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

H
Dressyr Jag har egentligen en hopphäst, men ni dressyrfolket är ju mer inriktade på hästens form än hoppryttare, tror jag. Hur som helst. Jag...
Svar
2
· Visningar
1 379
Övr. Grenar Senaste modet för kapplöpningsbesökare :angel: Tydligen sålda på Cheltenham, pengarna går till välgörenhet :) Modellen som...
Svar
2
· Visningar
1 480
Senast: Creetown
·
Körning Det måste finnas några welshägare här inne. Lägg upp lite bilder så att en welshfrälst får lite att sukta efter. Sektion oviktigt, men A...
Svar
2
· Visningar
1 424
Senast: Inelin
·
Trav Har alla samma vilkor? Eller finns det någon som är mera vältäckande?
2
Svar
33
· Visningar
4 339
F
Övr. Grenar Hej, jag försöker hjälpa en kompis som översätter en fransk tv-dokumentär om blivande jockeys, men klarar inte av all grenspecifik...
2
Svar
25
· Visningar
3 040
Senast: Bowman
·
H
  • Låst
Hoppning Jag är otroligt taggad inför tävlingarna nu, och tänkte träna min ponny hårt denna veckan. SÅ kan NI hjälpa mig? Vad gör ni när ni ska...
Svar
2
· Visningar
1 496
Senast: LenaH
·
Körning Är det jag som är jollig som drog öronen åt mig när jag hörde att rockarden (Oxer) var tillverkad i Kina?
Svar
7
· Visningar
1 668
Senast: hag391
·
Western Ryttaren: 1,67 lång, inga jättelånga ben. Normal byggd. Hästen: 1,52 cm hög, kort rund/platt rygg.(dock inte som en boll, hon har...
Svar
6
· Visningar
1 501
Senast: wrangler
·
  • Låst
Dressyr Hej! Efter att ha konstaterat att knölen i pållans mun ÄR en tumör, och den sitter ruskigt dåligt till (precis framför bettläget) har...
2
Svar
23
· Visningar
4 338
Western Sv: Weaver Syntetsadel Länk till sadel: http://www.milstawestern.com/e-handel/default.asp Gå in under sadlar, sen sadeltyper och...
Svar
0
· Visningar
1 269
Senast: Domino_s
·
Körning Hur ska man "värdera" en bröllopskörning? Har fått en förfrågan om en sådan. Den kan utföras med min häst och en gammal trilla...
Svar
9
· Visningar
3 102
Senast: Dalmas
·
Islandshäst Jag håller på att rida in min första islandshäst, i onsdags tränade vi för en tränare för första gången. Nu var hon visserligen ingen...
2
Svar
25
· Visningar
4 183
Senast: Augusti_
·
Western Har precis kommit hem från stallet; och jag är så jäklarns frustrerad! - Ursäkta på förhand ang alla svordomar... :crazy: Först är...
Svar
4
· Visningar
1 275
Senast: SofieMunka
·
Islandshäst När ni avlivar era hästar, skickar ni då in passet till SIF ? Det står att man ska göra det, men jag vill spara mitt....... Hej från...
Svar
5
· Visningar
1 981
Senast: yvobos
·
Trav Någon som har "gått" den och hur ser innehållet ut? Vore roligt att höra är lite nyfiken...;) tankar, åsikter.....
Svar
9
· Visningar
1 525
Senast: norrsol
·
A
Trav Men hur gick det där till då? Hur fick ST information om vilka transaktioner som gjorts på Jan I Jönssons ATG-konto? Övervakar ATG alla...
2 3
Svar
46
· Visningar
7 231
Senast: Mammas
·
Western Är det försent att klippa pälsen med klippmaskin om man kanske har tänkt sig ut i någon Halter klass?? :angel: Klipper man sönder...
Svar
17
· Visningar
1 933
Senast: wrangler
·
Övr. Grenar Jag har nyligen blivit intresserad av akademisk ridkonst. Jag uppskattar att se på det men känner att rida det är inte min grej. Jag...
Svar
2
· Visningar
1 347
S
Tävling Har skummat igenom gamla trådar men inte hittat/missat något, måste därför fråga... Får man leda hingst på tävlingsplats i hackamore...
2
Svar
24
· Visningar
4 758
Senast: Remix
·
Trav Vad tycker vi om honom då?
Svar
8
· Visningar
1 463