Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Distans Eftersom det är många som frågar om träning och tävling tänkte jag tipsa om att Växjö Distansryttarsällskap ordnar en kurs för nybörjare...
Svar
3
· Visningar
1 498
Senast: gadriel
·
Övr. Grenar Är det ngn som kan berätta lite historik runt dessa hingstar? Cajun Cadet (GB) samt Starry Night (USA)? vore intressant, gärna lite...
Svar
2
· Visningar
1 764
Senast: quintess
·
P
Distans Någon som vet om det kommer finnas några speciella kvalregler för att ett ekipage ska få delta på Lag-SM?
2
Svar
20
· Visningar
2 783
Senast: Gimavi_
·
Western Ja, precis som rubriken säger.... Ni som gjort det, blev det bra? Jag har ett par månader nu (minst) gått och haft en gnagande tanke...
2
Svar
33
· Visningar
4 068
Hoppning Pga förbudet mot vissa kombinationer av nosgrimmor och bett inom islandshästtävlandet har det skapats en tråd även inne på dressyr...
2
Svar
20
· Visningar
3 407
Senast: LionQueen
·
Western Jag bara måste dela med mig av den här länken som jag hittade när jag satt och slösurfade så här framåt kvällen. Vad tycker ni? Är det...
Svar
11
· Visningar
1 880
Senast: Paxinarion
·
Svar
7
· Visningar
1 770
Islandshäst Någon som var där och vill berätta?
2
Svar
20
· Visningar
3 111
Trav Har det inte funnits en tråd förut där man skrev i när ens häst startar? Kan vara kul att se vilka som har häst till start, jag börjar...
Svar
15
· Visningar
1 772
Senast: Hailey09
·
Islandshäst Hejsan, Asså jag håller på att leta efter en ny tävling/träningshäst och vi har varit runt och kollat på några stycken, men jag blir...
2
Svar
24
· Visningar
5 451
Dressyr Hej! Ska till våren böjar tävlar lite lokal dressyr - Lb:1 klasser. Har inte tävlat lokal dressyr förut och har därför ett par frågor...
2
Svar
30
· Visningar
4 501
Trav Tiden går och jag måste boka hingst nu i början av veckan för att inte missa nästa brunst. Velar otroligt mycket mellan olika hingstar...
Svar
3
· Visningar
1 267
Senast: Masse
·
Western Precis som rubriken säger: Var hittar man snygga & funktionella vardags-outfits för träning och stallarbete? Vilka märken föredrar ni...
Svar
19
· Visningar
2 048
Senast: wrangler
·
C
Distans I dag den 19/3 har Kickis fina Sol fått vandra vidare till dom evigt gröna ängarna! :cry: Jag och fler med mig lider med Kicki och vill...
Svar
4
· Visningar
1 782
Senast: Gallardo
·
Dressyr Vill se Era plastronger och plastrongnålar. Gillar ni nålar med bling eller den mer tradionella spö/hästsko? Bilder!!! Jag...
Svar
7
· Visningar
3 935
Senast: Deimion
·
Western http://www.youtube.com/user/EquineVideoCreations#p/c/7705CCE1BF15E03E/21/FB5pUYrfRgk Få hingstar som verkligen kan fånga en öga på...
2
Svar
33
· Visningar
3 853
Senast: LaQuent
·
R
Distans Tänkte höra lite hur ni andra gör... Stallet där jag har min häst är sålt, men jag har blivit erbjuden av nya ägarna att ha min häst...
Svar
9
· Visningar
1 836
Tävling 2011 så kommer det inte sändas ut ngr gröna kort längre utan allt registreras i Tdb. Jag undrar om man då behöver ta med sitt kort till...
Svar
9
· Visningar
1 660
Trav Har köpt hem ett par benpaddar med skål, dessa lindas på med löpbandage. Själva padden är av neoprene och skålen är av lite hårdare...
Svar
3
· Visningar
1 479
Senast: Kellie
·
Western Har just letat mig in i westernsadeldjungeln efter att redan ha varit bosatt i den engelska och bomlösa dito i de senaste 20 åren. Kul...
Svar
4
· Visningar
2 564
Senast: Louica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka