Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Ja, jag undrar som rubriken lyder om någon kör snöplog efter sin häst? Mycket mycket gärna bilder, om nån har...:d Milene
Svar
18
· Visningar
5 642
Senast: Svanhild
·
Trav Är det någon mer som väntar föl efter Cooltrain i år? Om ni redan äger eller har fött upp en/flera avkommor efter han så skriv gärna det...
Svar
0
· Visningar
927
Senast: Mary91
·
Trav Tjo! Vilka ha en andel i Sthlm-stallet?! Jag var nyss nere på stallbacken och hälsade på Star From Heaven som startar i lopp 1 på...
Svar
0
· Visningar
1 025
Senast: Messy
·
Islandshäst Mitt sto, som är i träning inför avelsvisning till sommaren, har fått toppen av sitt öra avbitet av en annan häst i hagen :crazy: Vet...
Svar
11
· Visningar
1 848
Senast: tina_sj
·
Islandshäst Jag begriper förstås att det är individuellt , men kan man säga på ett ungefär hur många cm en 2 1/2 årig valack kommer att öka i...
Svar
3
· Visningar
1 288
Senast: fotogalen
·
A
Islandshäst Jag har en valack som är fyra år och fyr-gångare, men han töltar inte. Jag vet att han ska töltsättas och så, men kan någon förklara för...
Svar
13
· Visningar
3 543
Senast: kvandi
·
C
Tävling Hejsan! Jag undrar om man får tävla en häst i klubbtävlingar och på lokala tävlingar (absolut max regionala tävlingar men dit lär vi...
Svar
4
· Visningar
1 370
Körning Nu är vagnen avklarad. :laugh: Blev inte den jag ville (just nu) men den får duga så länge. Ja det blev en Oxer, men kommer köpa upp...
Svar
6
· Visningar
1 516
Senast: Party
·
J
Dressyr Tänkte jag skulle köpa mig en bok, men kan inte bestämma mig vilken.:confused: Valet står mellan "Spänst & Harmoni i ryttarens sits"...
Svar
6
· Visningar
1 382
Senast: jack
·
Fälttävlan Jag tänker alltså på de två fetmarkerade stycken nedan: "Tillägg/förtydligande i TR I 2011-02-23 Vid Tävlingssektionens senaste...
Svar
8
· Visningar
2 030
Islandshäst Jag är ju helt ny med tävlandet.. Så nu undrar Jag.. V5 och T7 är vi fler ekipage på banan eller är man själv??:bow:
Svar
1
· Visningar
769
A
Tävling Tjabba! Missade vaccinationen i februari såklart... :mad: Har vaccinerat en gång nu och andra vaccinationen är 25 mars, och jag vet...
Svar
3
· Visningar
956
Senast: shangol
·
Dressyr och skulle kunna tänka sig att mäta hur långt det är till sittpunkten i den? Jag är så djupt inne i sadeldjungeln att det är...
Svar
1
· Visningar
2 026
Senast: lucasen
·
Distans Hej! Jag har lite funderingar angående detta med pulsträning på häst. Om jag nu vill träna uthållighet och ligga på 76-82% av...
Svar
8
· Visningar
3 771
Senast: Myy
·
C
Trav Hoppas att nån kan hjälpa mej. Jag har lyckats tappa bort mitt ägarebevis och jag behöver ett nytt för att kunna få ut passet. Hur går...
2
Svar
24
· Visningar
3 413
Senast: CsCdSnaps
·
Trav Har ni någon erfarenhet att berätta om magsår hos häst?
Svar
14
· Visningar
2 355
Senast: franzen
·
H
Hoppning Hejsan. Har en ponny som börjar bli fruktansvärt fin i hoppningen. Jag ska debutera MSV i år är det tänkt, men för att göra det krävs...
Svar
3
· Visningar
1 295
Senast: annafrida
·
Western Jag funderar på att köpa en lössvans på EBAY. Ni som har handlat där förut, har ni fått hem era varor? Har ni någonsin blivit lurade på...
Svar
13
· Visningar
1 774
Senast: Ginne
·
Islandshäst Hej! Har ridit tidigare som ung men nyligen börjat rida islandshäst. Plöjer igenom alla Islandshäst böcker jag hittar och känner att...
Svar
11
· Visningar
1 969
Senast: REIN
·
Islandshäst För att kvala till SM måste man ju kvala in ifrån A-klass. Men om man då rider B/C-klass, är det samma poäng för att kvala till...
Svar
3
· Visningar
1 109
Senast: mjmatilda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka