Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Har en fundering. Ska iväg och tävla på ett ställe som även arrangerar lag div 3. Jag själv ska inte rida lagklassen utan åker för min...
Svar
1
· Visningar
1 078
Senast: PrinceFair
·
L
Körning Hejsan Planerar att tävla min ponny i Nationell MSV klass i år, debutera elit senare under säsongen och har lite funderingar på...
Svar
18
· Visningar
2 502
Senast: flickancarra
·
Övr. Grenar Någon som vet när den drar igång? Jag hittar ingen info på hemsidorna!
Svar
7
· Visningar
1 605
Senast: Trix
·
J
Islandshäst Min häst är född 2008 i hans pass står det at han är skimmel hans mamma är skimmel hans pappa är svart. På sommaren är han som guldbrun...
2
Svar
27
· Visningar
5 766
Senast: REIN
·
Trav Var hittar jag årets lista över godkända mottagarstationer?
Svar
4
· Visningar
1 713
Senast: Masse
·
E
Hoppning Hej på er. Råd, tack! :d Finns det någon fara i att kanske köpa en 8 åring som ännu inte gjort så mycket? Har sprungit på en...
Svar
9
· Visningar
1 459
Senast: Pallen
·
Western Här har vi en till som kanske gör en "från engelsk ridning till western", men vissa av er har kanske redan lagt märke till det.. Hur...
Svar
14
· Visningar
2 825
Senast: MittNyaJag
·
Western Hej alla duktiga westernryttare! En fråga från en som hjälper till med en unghäst och som inte har någon vana av att utbilda unghästar...
Svar
4
· Visningar
1 283
Senast: trailtokan
·
Trav Jag är sjuk och uttråkad, så lite inspirerad av auktionskatalogen gjorde jag en genomgång vad som finns i Humlans stam för intressanta...
Svar
7
· Visningar
2 091
Senast: Netted
·
Western Ja, finns det att få tag på ? Hästen är så kort i ryggen samt inte så stor så en 4 kantig ser grotesk ut tycker jag. Skulle gärna...
Svar
2
· Visningar
1 007
Senast: cowgirl73
·
Western satt och kollade ändringarna till årets regelbok och då står det bla "Mönster 5 i Western Riding bytt till AQHA-mönster." men i...
Svar
2
· Visningar
921
Senast: doleron
·
Western Spanish Cowboy´s & deras ridkonst http://www.youtube.com/watch?v=nk_n1yQlmT0&feature=related
Svar
0
· Visningar
903
Z
Hoppning Hej! jag har en hopphäst som jag haft sen juni 2010, han är fantastiskt fin i skritt och galopp när man rider och han är avslappnad...
Svar
8
· Visningar
1 772
Senast: zalmiac
·
Körning Bruksnordisen är redo för inkörning! Så nu är det dags att i alla fall börja planera! Matte är sugen på framtida slädar och lite...
Svar
10
· Visningar
1 630
Senast: suberdoo
·
Trav Min kuse går med orange och svart utrustning, har ju sett att en hel del fransoser går med just orange och svart utrustning på t ex...
Svar
0
· Visningar
1 149
Senast: Tagliabue
·
Fälttävlan Tror det passar lite bättre som en egen tråd. Varför har vi ett planeringsmöte gällande fälttävlansterminen om det inte ger något...
Svar
12
· Visningar
1 990
Senast: mammaBerg
·
Körning Hej, Jag har ett varmblodssto som drar rockard med loksele. Tidigare hade jag en gammal loksele (köpt av en gammal bonde) med en...
2
Svar
30
· Visningar
9 215
Distans Jag har en bomlös sadel med en pad som jag tror att det är ullfleece undersida på. Undersidan är av lite halvluddigt teddyliknande...
Svar
19
· Visningar
2 679
Senast: mahlmt
·
S
Hoppning Jag vet att denna fråga antagligen finns tidigare och att jag kan läsa TR men är lite lat så jag ställer frågan och hoppas på svar...
Svar
5
· Visningar
1 491
Senast: Marty
·
Western Någon som har dessa? Är dem prisvärda, hållbara? Passform? Tacksam för svar! Mvh Domino_s
Svar
3
· Visningar
2 517
Senast: Digbil
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka