Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Ni vet de där stigbygelplattorna i metall, som ser ut som små rivjärn? Får man lov att ha sådana när man tävlar dressyr? Försökte...
Svar
5
· Visningar
1 489
H
Dressyr Vore intressant om ni som rider dressyr kan berätta vilken typ av bett ni använder. Är det alltid samma eller brukar ni variera...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
22 060
Senast: bellls
·
Hoppning Jag skulle vilja ha tips på bett som skulle kunna funka på min häst i hoppningen. Det ska bara vara aningens skarpare än ett vanligt...
Svar
8
· Visningar
2 197
Senast: bapro
·
Western Vi ska va med på vår första träningstävling (SWRs) imorn, och först nu börjar jag insé att det är dags, att loppet är rätt kört för att...
Svar
14
· Visningar
1 849
Senast: sthu
·
Western Föräldrarna är över i USA och shoppar bildelar och eftersom dollarn är låg tänkte jag be dem köpa med sig en sadel hem till...
Svar
15
· Visningar
2 950
Islandshäst Ja inte gångarten pass utan papprena alltså. Testade att söka men hittade inte riktigt någon bra tråd. OM man inte har pass till...
Svar
18
· Visningar
1 917
Senast: Lona
·
Western Var på trailclinic för Lars Bråve idag och har lite funderingar kring denna. Var av flera olika anledningar enbart med på ett pass...
Svar
5
· Visningar
1 422
Senast: TantAgda
·
Western Jag skulle faktiskt bara vilja berömma alla på westernforum! jag rider inte western själv, men rider i westernsadel och tittar in här...
2
Svar
29
· Visningar
2 966
Senast: sthu
·
L
Islandshäst Mitt sto är fux, om jag betäcker henne med en fuxhingst kan då inte fölet bli fux? Det var någon som sa det tll mig och blev lite...
Svar
3
· Visningar
1 236
Senast: MaRomer
·
Körning vill bara tipsa om en mycket bra bok om körning, allt från att anpassa bett till samling framför vagn. lätt att förstå och många...
Svar
0
· Visningar
878
Senast: kol
·
S
Dressyr Vad tycker ni om dressyrryttare som rider med hopputrustning?
2
Svar
32
· Visningar
4 895
Senast: Jerseyite
·
Western Nu är det inte långt kvar till sista anmälningsdag för lag till westernallsvenskan! Vi har precis anmält ett lag till div I i...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 130
Senast: doleron
·
Distans Har en fjording som blir 7 år i vår han har aldrig varit igång "på riktigt" än, har bara haft honom ett år och sommarhalvåret förra året...
Svar
1
· Visningar
1 243
Senast: Amha
·
Trav undefined Hej ! Vi har en shettis som vi har börjat köra ponnytrav med. Springer runt 3.30 nu. Tror han har kapacitet för mer :D Tror...
Svar
8
· Visningar
1 687
Senast: JuliaWesterberg
·
Tävling Blir tokig på det nya systemet i TDB med först till kvarnmetoden.. Jag hamnade på reservlista till två klasser nästa helg. Har kikat i...
Svar
2
· Visningar
1 447
Senast: Estivuz
·
Hoppning "Enligt ett pressmeddelande från det internationella ridsportförbundet ska hästar, på samma sätt som ponny, kategoriindelas efter...
Svar
6
· Visningar
1 474
Senast: Illusiion
·
Western Nya klasser inom AQHA har klubbats igenom på conventet! Det mest intressanta är att några kommer bli obligatoriska för alla AQHA shower...
Svar
5
· Visningar
1 230
Senast: malinsnoops
·
I
Islandshäst Jag beställde viktboots från Börjes. När de kom så såg de väldigt små ut, men jag tänkte att jag måste ju prova dem på hästen. Det kan...
Svar
3
· Visningar
1 655
L
Islandshäst Ska kanske betäcka mitt sto i sommar. Jag håller på att välja mellan två hingstar som inte bor allt för långt borta. Den ena är...
Svar
11
· Visningar
1 927
Senast: loveisis
·
H
Hoppning Hejsan! Jag letar en ny sadel till min C-ponny. Hon är smal över ryggen, smäcker. Jag är ute efter en sadel med bra stöd som för...
Svar
8
· Visningar
2 331

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka