Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Hej! Ska beställa en svängel till min shettisrockard, har varit i kontakt med driveout som rekommenderar svängel med vinklat fäste, att...
Svar
7
· Visningar
1 408
Senast: agtatoon
·
Hoppning Behöver tips! Tänkte hoppa min 4 åring uppsuttet för första gången i eftermiddag! Vad ska jag tänka på? Vad ska man sätta upp för...
Svar
7
· Visningar
3 854
Senast: theJohanna
·
V
Tävling som rubriken lyder...duger det med det polska eller måste ett nytt införskaffas??:confused:
Svar
4
· Visningar
1 171
Senast: vike
·
Dressyr Jag ska beställa ett dressyrschabrak, men det är inte svenska storlekar. Någon som vet vilken storlek som motsvarar Dressyrfull? DL...
Svar
2
· Visningar
1 033
Senast: Marvin
·
Hoppning Varför gör man inte omlottning av startnummer när en ryttare i en klass får närliggande startnummer? Jag läste en starlista där en...
Svar
7
· Visningar
1 407
Senast: em76
·
Western Blev konfunderad. Har tankar på att skaffa en bomlös av flera anledningar bla skador jag har som gör att det skulle vara bra med en lätt...
Svar
14
· Visningar
2 115
Senast: Annie1982
·
T
Distans Är lite sent ute men såg att Maria H-E hade vunnit i Finland. :banana: Härligt kämpat!! Man kan bara :bow: Hittade på svenska...
Svar
0
· Visningar
834
Senast: teambluestars
·
Western Rider en 22:årig halvblod/fullblodskorsning. Han är egentligen engelskriden, men hans sadel börjar ligga illa och eftersom han är så...
Svar
16
· Visningar
2 073
Senast: lobell
·
Trav Här sitter jag och funderar över om jag ska betäcka i vår eller vänta till nästa år... :crazy: Mitt sto la tävlingsskorna på hyllan...
Svar
1
· Visningar
921
Senast: Ilona
·
Fälttävlan Verkar ju nästan som om tävlingsterminen för 2011 är klar, man hittar den i TDB numera. Så - vad tycks? Länken är HÄR.
5 6 7
Svar
124
· Visningar
16 867
Senast: aicha
·
Trav Vi går nu i tankarna om det verkligen är någon idé och betäcka Vanessa igen? Hon är nu dräktig med Cooltrain och beräknad fölning är...
Svar
0
· Visningar
856
Senast: Mary91
·
Trav Hej! Undrar om någon här vet ifall man kan söka starta eget bidrag om man skulle vilja bli amatörtränare fast ha det som ett eget...
Svar
1
· Visningar
1 270
Senast: Giantchill
·
Western Är mkt intresserad att börja rida western efter att ha ridit/tävlat "vanlig" engelsk ridning i över 25år. Men undrar lite hur man går...
Svar
6
· Visningar
1 419
Senast: Ginne
·
Fälttävlan Ytterligare en bana som försvinner. http://www.tidningenridsport.se/Article.aspx?m=45207&a=614259 Bunge var en jättetrevlig...
Svar
1
· Visningar
1 042
Hoppning jag har varit ifrån hopptävlingsbanorna ett tag och dessutom flyttat en bra bit upp till Mälardalen. Döm om min förvåning när jag...
Svar
12
· Visningar
3 101
Senast: Yasmine
·
Islandshäst har ni tips on nån fin 4 gångare,kan ju oxo vara 5 gångare..med blup över 115? jag funderar på om man skulle kunna beställa sperma till...
2
Svar
20
· Visningar
3 157
Senast: cowgirl73
·
Övr. Grenar Jag kan inte hitta något premiärdatum för filmen i Sverige. Betyder det att den inte kommer att gå på bio och bara släppas på dvd?:confused:
2 3 4
Svar
62
· Visningar
12 502
Senast: theJohanna
·
Western Hur många klasser per tävlingsdag tycker ni det är okej att tävla? Tycker ni det skillnad om det är en endagarstävling eller ett...
Svar
7
· Visningar
1 322
Senast: Lenita
·
Western Nu står valet mellan en Tex tan hereford och en Simco (tror den hette simple s?). Jag ska ha en sadel för inridning på min unghäst, en...
Svar
5
· Visningar
1 280
Senast: cowgirl73
·
Dressyr Hej, Någon som kan översäta följande på ett korrekt sätt: Solid I level, starts to learn countercanter, shoulder-in, lateral...
Svar
5
· Visningar
1 999
Senast: Tussinussen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Retrievertråden
  • Senast tagna bilden XVI