Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Tävling Var hittar jag söksidan för ryttares resultat i tdb?
Svar
1
· Visningar
1 362
Senast: joh_anna
·
Hoppning Sitter och kollar på proppar för första gången i mitt liv. Så nu funderar jag lite kring anmälan och startavgift. Man brukar ju betala...
Svar
3
· Visningar
2 493
Senast: Nominous
·
D
Distans På distanstävlingen nu i helgen i Tyskland så gjorde tysk TV ett reportage. Ni kann se det här...
Svar
3
· Visningar
1 195
Senast: Rucksack
·
Trav Någon som har kommit i kontakt med avkomma efter Sugar Trader?
Svar
15
· Visningar
3 327
Senast: sandrafors
·
H
Hoppning Hejsan! Ska ev. hoppa in en 4 åring (ponny). Nu var det ett tag sedan jag gjorde det senast (2 år sedan), så har "glömt" en del...
Svar
2
· Visningar
1 105
Senast: Emsan
·
Western Vi har precis fått hyra en gård och flyttar 1 juni! :D Jag behöver hjälp med ett ranchnamn - sambon säger med det bestämdaste att "Det...
2
Svar
24
· Visningar
6 671
Senast: Pia
·
F
Körning Hej! Vi är alla här på forumet mer eller mindre rutinerade och har olika hästar och ambitioner. Vad har ni för mål och ambitioner med...
Svar
14
· Visningar
1 926
Körning Hej! Nu när rätt sele är införskaffad och vi ska sätta igång igen, så satt jag och kollade lite på nya vagnar. Och kom och tänka på att...
Svar
10
· Visningar
1 427
Dressyr Är det någon som har tips på hur man handskas med dessa ston? Har en jättefit halvblodssto (5 år) som jag hade tänkt starta nu men hon...
2
Svar
34
· Visningar
6 394
Senast: Corax
·
Trav Inköpt en fin montesadel... så nu fattas ännu mer kilo så klart :p ni som rider med viktvojlock hur ser eran ut? vart köpte ni den? De...
Svar
5
· Visningar
1 641
Senast: juliekj
·
Övr. Grenar Är detta en bra "nybörjarsadel" om man som riktig gröngöling vill galoppjobba sin egen pålle då och då? Jag vet att jag har lånat...
Svar
14
· Visningar
2 826
Senast: Seabaz
·
W
Övr. Grenar Hej! Jag blev så imponerad av ett gäng gymkhana ryttare (mounted games varianten). De kunde så enkelt och kraftlöst hoppa upp på ponnyn...
2
Svar
28
· Visningar
7 024
Senast: Hæst
·
M
Körning Jag har en häst, som jag börjat tömköra, och meningen är att han skall köras in och dra vagn när allt är klart. Han är två år nu, och...
Svar
6
· Visningar
1 301
Senast: murran
·
Islandshäst Hej! Vi ska boka hotell inför SM 2011, men äns så länge är sidan under konstruktion, så jag hittar inte riktigt var sundsbyholmbanan...
Svar
3
· Visningar
1 266
Senast: Lokkur
·
Körning Hej, Pga byte från bågdäckel till silettdäckel skall jag svetsa fast bakseleöglor på mina rockardskaklar så att jag kan fästa...
Svar
1
· Visningar
897
Fälttävlan jag har hört lite olika saker ang breeders i fälttävlan. vill gärna reda ut vad det är som gäller. har säkt info på bl.a google och...
Svar
9
· Visningar
2 165
Senast: theJohanna
·
Distans Är det nån som vet några resultat?
Svar
9
· Visningar
1 851
Senast: Dinamith
·
Trav Vad finns där att veta om honom egentligen? Ja vad som står i STC databas är ju lätt att hitta och att han inte gjort något större...
Svar
5
· Visningar
1 304
Senast: Masse
·
Körning Fick igår en hel hög med gamla selar, bland annat dessa lokor som ser ut att vara finnlokor, eller åtminstone något liknande. Det var en...
Svar
4
· Visningar
2 226
Senast: Egonson_
·
Körning Hej jag har en svår sjukdom som ger mig problem med körningen/tävling. Jag behöver nu tankebollning. Jag skulle utan tvekan få...
Svar
14
· Visningar
2 145
Senast: kol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Mål och Planer 2025
  • Retrievertråden