Allbreedklasser

Sv: Allbreedklasser

Då ska jag kika efter dig :)
Jag har en brun arabvallack med stjärn och snopp och är kort och rödhårig.
Min man kommer haltra våran 1 åriga quarab, eldig fux med bred bläs.

Vi är supertrevliga ;)

Ska alla lägga in en bild så vi känner igen varandra den 2 april?

Efter tävlingarna vet alla vem jag är... Jag kommer va den ni får bända loss bakom sargen... :crazy:
Och skulle det nu mot förmodan inte gå så illa så sitter jag troligtvis inne i boxen och skakar och har inte ens kommit ut den dagen :cool:

Startar Pleasure W&T och Horsemanship W&T

*Saknar verkligen spysmileyn*

Fastnade med transporten i gyttjan... :o

Kan trösta dig med att du defenitivt inte var den första... Och troligtvis inte den sista heller.. Hörde nått om snabbstolp och plastband för att undvika detta på lördag ;)
Det var jag BTW som satt och åkte omkring på dendär feta bruna förvuxna wanabeshettisen i torsdags.. Muppen som knappt vet vilket som är fram och bak på en häst men men.. Vi lär oss säkert nya saker varje dag.. :D

Ha ha du är la för rolig korpilompolo eller nu hur det stavas:rofl:
Nu blir hon nog glad din lilla polle när du skriver så snälla saker om henne skratt.

Segelflygarinnan kände inte igen hästen på kortet.Men dej kommer jag ihåg:)

För dom som vill se vad de är för klasser på Aphc tävlingen för Allbreed hästarna så kommer länken här.
De står att dom kommer utse bästa ekipage i Allbreed klasser och Aphc klasserna.
Vad roligt att de blir lite skojjiga klasser med också.

http://www.aphc.se/tavling.html

men jag måste ju fråga, kommer du från korpis? vem är du?

Nej, jag är skaraborgare och sjuhäradsbo in i själen :)
Namnet kommer från ett jobb jag hade. Sorterade paket och fastnade helt enkelt för namnet, sådär lagom krångligt och en smula obegripligt... Lite som jag ;)

aha ok! då behöver jag inte slita mitt hår när jag inte kommer på vem du kan vara.

(men du vet väl att det stavas korpilomBolo ;) )

Yees :P
Men det finns ett finskt Korpilompolo, i det finska lappland ovanför Rovaniemi (där tomten bor) :)

ja men det är ju klart att det finns. sorry. är lite seg i huvudet efter allt detta hppluggande! :o

Tycker absolut att du ska vara med! :laugh:
Men det är tur att vi inte rider samma klasser för jag har sett din häst på tävling innan så jag är väl inte så sugen på att möta er! ;) Riktigt tjusig häst! :love:

Haha, nämen oj, tack! :o:D
Ja hästen kan jag hålla med om att den är tjusig, sen hurvida vi är bra inne på banan går inte att säga på förhand :p

Jag som lovat mig själv att aldrig starta en pleasure igen blev ju lite sugen på att fightas om bästa allbreed :angel::D Vilka klasser behöver man delta i då?

Äsch vafan, klart jag kommer! Verkar ju vara en sjukt rolig tävling, och ganska nära också!

Även här blir det den andra april. Dock är vallacken till salu men kommer tränas och tävlas fram till han är såld. Min man Shootingstarranch här på forumet ska ställa upp för första gången i en showmanship at halter och då med våran Quarabuppfödning. Ska bli kul att de ska få debutera ihop.

Ska alla lägga in en bild så vi känner igen varandra den 2 april?

Hej Jag rider en svart häst med lite vitt i pannan:)
Jag är 160 ljushårig och kommer o skaka som ett asplöv av nervositet:crazy:

Ha ha det blev en flopp:pStackars kuse hon blev med nervös så som jag skakade.Ingen bra början på tävlingskariären:o
Så jag ska inte ut på merar tävlingar;)Nu är det skogen nästa.

Nu är du orättvis med dig själv.. Se det som det va, en TRÄNINGstävling. Ett par sånna till sen blir det skit bra :)

***GRATTIS till SINDYLOU som kammade hem minst två förstaplatser :banana:

haha tack, men jag är minst förvånad själv ,jag tyckte inte det kändes så pass bra när jag red.

cillaj: det var väl inte så farligt? Jag tyckte trailen var lite rolig :rofl::rofl: Det blir inte roligare än vad man gör det men jag var så sjukt nervös.

Grattis CINDYLOU :bump: det såg jättefint ut.

Roligt hadde jag kunde inte göra något annat än o skratta åt det,räven vaknade bakom hästens öron...hon hadde nog missupfattat tävlingen;)det var ju inga fart o tidsgenar som gällde :rofl::rofl:

Liknande trådar

Western Hej! Jag har ett treårigt halvblodssto som jag är intresserad av att rida in westernstyle :) Hur passar sig egentligen rasen i...
Svar
14
· Visningar
2 752
Senast: Texaz
·
Western Hej Ville bara snoka hur många som hade tänkt åka på tävlingen som är lagd i Tenhult, Jönköping ? De är en tvådomars tävling för...
Svar
3
· Visningar
1 496
Senast: Samba
·
K
Western Hej Alla Appaloosa vänner! Nu ligger proppen ute och har gjort ett tag inför årets första Appaloosa tävling. Vem har tänkt att starta...
Svar
5
· Visningar
1 574
Senast: Paxinarion
·
Western Vad roligt att det var så mkt western på skandinavium.;) mässan. :bow::bow: Och mkt folk var det där med.:bump::bump::banana: SQHA...
Svar
18
· Visningar
2 025
Senast: Anneli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Retrievertråden
  • Senast tagna bilden XVI