Allbreedklasser

Sv: Allbreedklasser

Hehe, min tror ju att serpentiner är Pole Bending.. Det blir våra grenar om en vecka på RHAs. Men vem var du Cillaj? Dig missa jag helt att titta efter. :crazy:

Hehe, min tror ju att serpentiner är Pole Bending.. Det blir våra grenar om en vecka på RHAs. Men vem var du Cillaj? Dig missa jag helt att titta efter. :crazy:

Jag red en svart häst med röda rosetter i manen.Var med i trail W&T,Horsemanchip W&T och Pleasure W&T.
Det var vi som inte kunde vara stilla:rofl:
poolbending och barrel race hadde passat henne mycket bättre:banana:
Men jag vågar inte rida henne då tyvär:crazy:Hon är så jäkla het:crazy:

Hur gick det för dej då?

Jaja, det var du på Gloria? :laugh:
Western riding gick inget bra alls, Horsemanship gick bättre, speciellt railwork. Det fick räcka för oss igår - nu har vi nästa helgs tävling att se fram emot! :D

Jaja, det var du på Gloria? :laugh:
Western riding gick inget bra alls, Horsemanship gick bättre, speciellt railwork. Det fick räcka för oss igår - nu har vi nästa helgs tävling att se fram emot! :D

Ja det var jag på Gloria det stämmer:laugh:Hon är reggad som Black Lady.Skratt kärt barn har många namn

Liknande trådar

Western Hej! Jag har ett treårigt halvblodssto som jag är intresserad av att rida in westernstyle :) Hur passar sig egentligen rasen i...
Svar
14
· Visningar
2 752
Senast: Texaz
·
Western Hej Ville bara snoka hur många som hade tänkt åka på tävlingen som är lagd i Tenhult, Jönköping ? De är en tvådomars tävling för...
Svar
3
· Visningar
1 496
Senast: Samba
·
K
Western Hej Alla Appaloosa vänner! Nu ligger proppen ute och har gjort ett tag inför årets första Appaloosa tävling. Vem har tänkt att starta...
Svar
5
· Visningar
1 574
Senast: Paxinarion
·
Western Vad roligt att det var så mkt western på skandinavium.;) mässan. :bow::bow: Och mkt folk var det där med.:bump::bump::banana: SQHA...
Svar
18
· Visningar
2 025
Senast: Anneli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka