Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Heej ska bränna ner några cd: skivor som jag kan träna till och även ha med på tävling, men då vill jag ha så många tips på låtar som...
Svar
0
· Visningar
949
Senast: JennyK94
·
Western För vanliga engelska sadlar finns det ju utbildat folk som kan komma ut till ens stall och hjälpa till att prova ut sadlar. Finns det...
Svar
9
· Visningar
2 719
C
Islandshäst Jag drömmer lite om att kanske ta ett föl på mitt sto i framtiden. Det kanske (troligtvis) aldrig blir av men är ju kul att fundera iaf...
Svar
15
· Visningar
2 620
Senast: JennyK94
·
Trav Vad tror vi om honom då? Inte mycket till egna meriter kanske. Men det har ju rasslat in ett gäng toppstammade franska hingstar nu...
2
Svar
22
· Visningar
2 585
Senast: martha
·
Körning Ni som kör med era ardennrar vad har ni för vagnar? Mins hästs stallkompis har bara en sån där tung vagn man kan köra hem ved på. Och...
Svar
7
· Visningar
2 788
Senast: Kicki_83
·
L
Islandshäst Från iår är det ju uppklassning från lättklass. Men om man tidigare år har uppnått poängen för uppklassningen, får man from nu då inte...
Svar
3
· Visningar
982
Senast: Stjarna
·
Distans Är det någon som vet några resultat för Sydnärke och Finlands FEI ritt som går idag???:)
Svar
16
· Visningar
2 469
Senast: Litenvit
·
Trav Nu är läget ungefär lika förvirrat som det brukar vara så här års. Vi har fem ston som ska betäckas. Givetvis har vi en massa egna...
Svar
12
· Visningar
1 993
Senast: johnpatrik
·
Hoppning Hej! Jag tänkte börja hoppa min 6-åriga islandshäst. Varken jag eller hästen är särskilt bra på hoppning. Jag hade tänkt att beställa...
Svar
2
· Visningar
1 425
Senast: vego96
·
Islandshäst Baldur har lätt för att snubbla och i förlägningen gå omkull så han behöver en hel del stöd när man rider. Han är kollad ett antal...
2
Svar
26
· Visningar
3 023
Senast: Boj
·
M
Tävling Hälsar ni på prisutdelning? Jag tycker det ser ut som att det försvinner mer och mer? Säger ni (som vinner) hälsning och hälsar, eller...
Svar
9
· Visningar
2 965
Tävling Hur länge brukar det ta? Då syftar jag på det nya systemet där man skriver in uppgifterna i TDB och bifogar kopia av passet. Jag tänker...
Svar
4
· Visningar
2 100
Senast: toughcookie
·
A
Körning Någon har en bra och smidig hängare att rekommendera? Håller på att fixa om i sadelkammaren och är less på bocken den hänger på...
Svar
2
· Visningar
2 033
Senast: albasanis
·
G
Körning Jag är på jakt efter en parvagn till A-ponny och funderar på om det går att bygga om en storhästvagn (som ju ofta är enbet) till en...
Svar
13
· Visningar
3 083
Senast: Gisburne
·
Islandshäst Drömmen om att skapa den ultimata tävlingshästen finns ju hos många av oss. På -80 talet så finkammade jag Sverige och Island efter...
2 3
Svar
43
· Visningar
7 190
Senast: REIN
·
Hoppning Vi har en jättetrevlig C-ponny som vi kämpat med i 2 år nu,han har en fantastisk galopp och han tävlas i MSV klasser ,givetvis med...
Svar
12
· Visningar
1 887
Senast: skjona
·
Western Om jag skulle ge mig själv en upplevelse i födelsedagpresent, vad skulle ni rekommendera mig om då? -Nån typ av hästupplevelse -...
Svar
5
· Visningar
1 457
Senast: Samba
·
Dressyr Hej! har nu haft nuvarande häst i två år, och från att ha haft bara en växel (högsta :) ) så börjar han få ett helt register :) Mycket...
Svar
11
· Visningar
2 170
Senast: LionQueen
·
Tävling Hej! Är helt ny på det här med tävling och vilka regler innan man ens får anmäla sig. Har gått Grönt Kort-kursen men när jag gjorde det...
Svar
5
· Visningar
1 400
Senast: Kansi bansi
·
Övr. Grenar Jag håller i vanliga fall på med banhoppning men har även ett förflutet inom både dressyr och fälttävlan. Just nu är jag inne i en...
Svar
4
· Visningar
2 075
Senast: RebeccaJoli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka