Terminen 2011

Sv: Terminen 2011

knapp lån

skall bara säga det att Udden har ingen snö kvar, bara en super fin bana om vädret inte blir sämre vill säga

Ja jisses vilken soppa, & då har inte ens säsongen startat än... :angel:

Själv så mailade jag Kinda eftersom det står i deras propp att dressyren ska gå på 40-bana - deb 2007 ska ju gå på 60-bana för häst. Men inte enligt arrangören, "det får man välja själva"... Ska bli spännande att se hur de löser detta.

Fick även svaret att proppen inte är klar & godkänd ännu. Ännu mer spännande att den då ligger i TDB & att man kan anmäla sig.

Tänk att ibland lönar det sig att vara en riktig jäkla tjötkärring. :angel: Kinda kör numera 2011 års program, för er som ska dit i maj. Det är ändrat i proppen.
Och efter att har ridit i genom programmet i går så måste jag nog säga att det är ett rätt bra program, om man jämför med de tidigare på den här nivån. Det händer ju faktiskt liiite mer än bara långsida - volt - snett i genom. :idea:

Tänk att ibland lönar det sig att vara en riktig jäkla tjötkärring. :angel: Kinda kör numera 2011 års program, för er som ska dit i maj. Det är ändrat i proppen.
Och efter att har ridit i genom programmet i går så måste jag nog säga att det är ett rätt bra program, om man jämför med de tidigare på den här nivån. Det händer ju faktiskt liiite mer än bara långsida - volt - snett i genom. :idea:

Hur rider man den där volten där man ska släppa ut tyglarna? Aldrig gjort något liknande på tävling innan, överstrykning mm. Ska man bara tänka typ "lägga ner" som när man travar av eller?

Liknande trådar

Ridning Har gått två terminer på en ridskola och var inte toppen-nöjd, tyckte b la att man inte fick särskilt mycket instruktioner och...
Svar
3
· Visningar
298
Dressyr Det ska ju gå att ha separata bettlösa klasser på dressyrtävling numera - men finns det alls några sådana? Hur hittar man dem i så fall...
Svar
13
· Visningar
1 646
Senast: Fiorano
·
Relationer Jag har efter några terminer i skolan äntligen hittat en person som är otroligt lik mig och jag tyckte vi fick en bra connection. Hur...
Svar
11
· Visningar
911
Senast: Lingon
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 271
Senast: Äpplet.
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka