Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Min vallack, har jag haft sedan slutet av oktober. Han är VÄRLDENS SNÄLLASTE, han älskar att arbeta och är så positiv när man rider ut...
Svar
8
· Visningar
1 890
Senast: Heulwen
·
J
Hoppning om jag är 18 år fyllda, behöver jag använda säkerhetsväst på tävling då?
Svar
2
· Visningar
1 558
Senast: Deimion
·
A
Western Jaha, jag tänkte att jag skulle starta en ny tråd här då jag behöver lite hjälp. Jag har nyligen köpt en underbart fin westernsadel med...
2
Svar
31
· Visningar
6 064
Senast: Domino_s
·
Dressyr Nu kommer jag me mina puckade frågor igen! :D Lite kort: Hur högt får man tävla innan kval osv börjar tillämpas? Och vad gäller sen...
Svar
3
· Visningar
2 054
P
Dressyr vilka dressyrtävlingar kan ungdomsryttare nu delta i internationellt?
Svar
3
· Visningar
1 002
Western jag har precis bytt conchos på min sadel, men får inte riktigt ner skruvarna så dom sitter som dom ska. nu står dom upp ca 05-1 cm...
Svar
5
· Visningar
1 493
Senast: doleron
·
Trav Jag står uppstallad i ett stall där jag hyr alla boxarna. På anläggningen finns en rundbana 850 m samt rakbana på 500 m. Under...
Svar
3
· Visningar
1 549
Senast: martha
·
Distans Har lagt en liknande tråd på western, eftersom de till allra största del rider med stigbyglar som inte kan öppna sig eller lösa ut på...
Svar
6
· Visningar
4 020
Senast: trofé
·
Western Ett westernstall i mitt område har blivit bestulna på allt i sadelkammaren, Tjuvarna kan ju ha gjort ett beställningsjobb, men det finns...
Svar
0
· Visningar
1 069
Senast: alazzi
·
Western Som rubriken säger, någon som känner igen sadel och kan upplysa mej om märke eller vart den kommer ifrån eller helst båda...:laugh...
2
Svar
33
· Visningar
3 726
Senast: ainavi
·
Western Jag vet att det självklara vore att helt enkelt testa... Men har hittat en annons på exakt en sådan som jag vill ha och den är...
Svar
8
· Visningar
5 591
Senast: Lenita
·
Dressyr Ligger tråden fel, flytta den gärna. Jag har måttbeställt ett par dressyrstövlar (mina första någonsin:D) men tkr att de sitter för...
Svar
14
· Visningar
4 522
Senast: Prinzess
·
Trav Är det skillnad på varm resp kallblod i tränings puls? har börjat att köra m pulsmätare och hittat ett sätt jag ska försöka köra efter...
Svar
17
· Visningar
2 585
Senast: martha
·
Dressyr Ja som rubriken förtäljer, hur ska man lyckas hitta rätt stång till hästen när man inte har chans att prova massa? Idag har jag en...
Svar
10
· Visningar
2 186
Senast: Matinee
·
Western Hej Har ni hört att Extreme Cowboy Race kommer till svergie? De har planerats in en en tävling i början på Augusti och de kommer en...
Svar
17
· Visningar
2 123
Western Har finns en film från Western Horseman Magazine: Wild Cow Catchers, http://www.youtube.com/watch?v=_FPW2EENIac
Svar
0
· Visningar
835
Islandshäst Är inne på att ämne jag kan alldeles för lite om känner jag, men absolut vill lära mig mer om. Jag tycker femgångshästar är väldigt...
Svar
2
· Visningar
1 050
Senast: Carla
·
Dressyr Vad räknas egentligen som för få anmälningar? Säg att en klubb ska hålla dressyrtävling med två stycken klasser, ställs den då in om...
Svar
4
· Visningar
1 525
Senast: mumin
·
H
Hoppning Hejsan! Jag fick championatpoäng på min senaste tävling. Vad menas med det? Och vad är det bra för?
Svar
1
· Visningar
1 450
Senast: Lady_S
·
Övr. Grenar Kanske vet någon här något om killen i fråga?? http://classic.atg.se/HastDetaljServlet?view=reguppg&hastnyckel=660565 Väldigt...
Svar
3
· Visningar
1 427
Senast: Bigswed
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka