Westernallsvenskan 2011!

Sv: Westernallsvenskan 2011!

aha du har insider info
ja men lägg absolut ut det på hemsidan så man vet hur många lag det är och vilka klubbar dom kommer från. kan ju vara lite kul att veta :)

Infon är på gång på hemsidan (wras.se, gå till distrikt Mitt), tror dessutom att WWR skulle komma ute med den infon på sin...
Bara att hålla utkik!;)

Taskig timing här så vi är inte redo för nåt alls.

Mycket snö, trasig transport, nytt jobb med utbildning därtill och till på köpet missade jag vaccinationen på båda hästarna :o ...ja ja, vi kommer igen till nästa år. Förhoppningsvis lyckas vi starta på ett par individuella tävlingar i området. Vet faktiskt inte om WINN har nåt lag men ska kolla det och se till att hejja på dom :D

åh vad kul. wwr har bara lagt ut tävlingsdatumen och dom har ju funnits på wras sida en evighet känns det som. snart är det 7 maj!

Taskig timing här så vi är inte redo för nåt alls.

Mycket snö, trasig transport, nytt jobb med utbildning därtill och till på köpet missade jag vaccinationen på båda hästarna :o ...ja ja, vi kommer igen till nästa år. Förhoppningsvis lyckas vi starta på ett par individuella tävlingar i området. Vet faktiskt inte om WINN har nåt lag men ska kolla det och se till att hejja på dom :D

TJOHOOO!! Vi har en lag, anmälde oss den 15de, sista dagen man fick anmäla sig! :angel: Vi kommer rida i DIV * laget, där jag kommer rida med! :) Så WINN har ett lag! :)

Nu ligger det ute på sidan:laugh:

I Mitt är det SCW och IRKW i div 1

I div 2 BWR, DWR, FRSW, SCW, WWR och CRW

Jättekul med en så pass välfylld WA!!!:banana:

Helt otroligt!!!!:bow::bow:

Kanske förra årets framgång i vårt distrikt har peppat folk att vara med igen!!

Eller så kan det vara så att div II lagts ner på D-nivå.Så var det för mig.

åh vad kul med så många lag! verkligen jätteroligt att det finns så många intresserade :laugh:

*kl*

hur går det för alla?
har ni bestämt vilka grenar ni ska rida?
det blir trail och westernriding för min och kajsas del så det blir till att träna byten tills det sitter som det ska!

Vi kommer att ha möte i helgen med alla lagdeltagare för att alla ska få komma med önskemål om vilka grenar man kan/vill rida.

aha ok. men ni i div I behöver väl inte åka på några deltävlingar iom att ni bara är två lag i mitt?

Nej det stämmer. Men vi vill planera lite ändå. Kan vara skönt för en del att fokusera på "sina" klasser redan i början på säsongen! :-)

Dessutom FÅR man ju delta i deltävlingar ändå, även om man är klar för final! Så blev det ju i div II i fjol.
Kan ju vara kul att få rosetter:D

Vi kör på att rida våra klasser på tävlingarna framöver så får vi se om vi valt rätt!! :crazy::)

Liknande trådar

Fälttävlan Tror ni att det blir nåt vettigt i år? Jag, som räknar mig som "terrängnybörjare" iom att jag har tagit upp terrängträningarna igen på...
2
Svar
33
· Visningar
6 100
Senast: Gabby_Ossi
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 292
Senast: QueenLilith
·
Ekonomi & Juridik Som rubriken lyder hur länge ska man vänta på att en ägare hör av sig innan hästarna ska räknas som dumpade? Verkar som om jag jämt...
2
Svar
23
· Visningar
7 085
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan Okej, detta kan nog bli ett ganska långt inlägg, men du väljer själv om du vill läsa hela eller ej. Hästar, ridning, trav, har varit...
2
Svar
22
· Visningar
4 321
Senast: shia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar