Datainspektionen nästa?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Ally McPiece
  • Startdatum Startdatum
Sv: Datainspektionen nästa?

Problemet när det blir för mycket internt "fikarumsprat" är att själva diskussionen inte kommer fram ordentligt, och de som inte känner sig så hemma i fika rummet törs inte diskutera sakfrågan, ni har en snacktråd där taket är rätt högt.
Snurrfian-moderator

Problemet när det blir för mycket internt "fikarumsprat" är att själva diskussionen inte kommer fram ordentligt, och de som inte känner sig så hemma i fika rummet törs inte diskutera sakfrågan, ni har en snacktråd där taket är rätt högt.
Snurrfian-moderator

Men det är du sånt här som gör att så otroligt många lämnat buke trav. Och många som jag (och säkert andra med) försökt få in här så vi har fler aktiva inte vill komma.
Vi travfolk vill ha fikarumms tjafs mellan varven för vi är väldigt sociala av oss när vi inte jobbar. (vilket iofs är nästan jämt:D)

Snurrfian-moderator

Modereringen verkar ju å andra sidan inte precis har lyft upp diskussionen i det här fallet. En riktig partyhöjare.

Men det är du sånt här som gör att så otroligt många lämnat buke trav. Och många som jag (och säkert andra med) försökt få in här så vi har fler aktiva inte vill komma.
Vi travfolk vill ha fikarumms tjafs mellan varven för vi är väldigt sociala av oss när vi inte jobbar. (vilket iofs är nästan jämt:D)

Själv har jag hört tvärtom, många drar sig för buke för det är så mycket flams och trams och inte alls de seriösa diskussioner som många önskar.

Personligen skriver jag sällan på trav numera, eftersom det sällan är en intressant diskussion att delta i.
Fika och tramsa kan man ju göra på en hel del olika ställen på buke.

Knapplån.

Hursomhelst är jag gärna intresserad av att höra fortsättningen på ämnet, om det inkommit några nya svar?

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 707
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Japp, här sitter man halv två på natten och känner sig som en kass förälder (fast jag innerst inne vet att mina pojkar mår alldeles...
2
Svar
25
· Visningar
18 678
Senast: Zaria
·
Ridning Ja jag tänkte bara starta en liten disskution, kanske lite onödig, jag vet inte. Men jag vill gärna diskutera med andra och deras...
Svar
10
· Visningar
2 535
Senast: MattiZ
·
M
  • Låst
Ekonomi & Juridik Hejsan. För tre månader sen skrev jag på ett fodervärds avtal där ja skulle få ha hand om ett varmblod som för det första är...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 383
Senast: Marie_Ozzy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar