Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr En lite fånig fråga. Jag kommer att tävla i dressyr med min arab. Hon har mycket vacker tjock och lång man och jag har ingen som helst...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 058
Senast: Tebazz
·
Dressyr Nu har de ju ändrat vilka som får rida i Avd B på hopptävlingarna för ponny. Dvs överårig ryttare får starta med överårig häst i Avd B...
Svar
9
· Visningar
1 155
Senast: saila
·
P
Dressyr Jag vet nästan inget om dressyr.:D Jag måste fråga. Jag var inne på stallbacken och kollade programmen. Men jag fattar inte riktigt. Är...
Svar
13
· Visningar
1 061
Senast: saila
·
B
Dressyr Hur vet man att hästen går i rätt form? Vissa tycker att hästar ska gå långa och låga, andra tycker dom ska gå med nacken som högsta...
2
Svar
25
· Visningar
2 266
Senast: Mandiizen
·
L
Dressyr Hejsan, Jag har lite frågor, känns lite trögt, men jag har aldrig varit intresserad utav dressyr innan, mnen nu känner jag att de...
Svar
12
· Visningar
892
Senast: remmis
·
Dressyr Steg 2 i "tävla med arabflicka med lång man": Nu behöver jag en kurs i hur man gör en inbakad fläta ...:angel: Kanske kan någon...
Svar
15
· Visningar
1 609
Senast: Gwaeron
·
Dressyr Hur skulle ni klä er för en programridning?
Svar
4
· Visningar
1 482
Senast: Laivine
·
Dressyr Vet att det tidigare har varit tillåtet att tävla dressyr med brösta eller förbygel. Är det det fortfarande? Har inte tävlat dressyr på...
Svar
9
· Visningar
858
Senast: PrinceFair
·
M
Dressyr Jag hittade ingen liknande tråd så jag startar en :idea: Ni som har egen häst och vill satsa lite extra på dressyr... Allt ifrån...
2
Svar
33
· Visningar
2 798
Senast: loobah
·
Dressyr Är det någon som vet var jag kan hitta ett Brunt träns med vitt foder och bred nosgrimma? Även kandar kan funka... Ska vara...
Svar
14
· Visningar
1 367
·
Dressyr Min häst är ganska omusklad i vänstersidan, och min hopptränare tyckte att jag ska rida (mycket?) förvänd galopp och sidvärtsrörelser...
Svar
13
· Visningar
1 113
Senast: Blueberry
·
Dressyr typ div I-III, får man som icke-lagmedlem tävla på de tävlingarna??? asså om klubben inte har ngt lag eller man är för många får man...
Svar
2
· Visningar
702
Senast: Daylight
·
Dressyr Hallåj! Försöker med all kraft att få igång min häst nu som mest har gått i skogen i någon månad.. Det mesta funkar bra, och blir bara...
Svar
10
· Visningar
1 078
Senast: Micaela
·
E
Dressyr ..har ni då märkt någon skillnad på hur hästen går på tränsbettet?
Svar
6
· Visningar
1 033
·
Dressyr Nu vill jag ha en ny nosgrimma hade jag tänkt, vill ha en bredare än den jag har som är normal eller vad man ska säga ;) Frågan är då...
Svar
7
· Visningar
984
Senast: Honey_Pai
·
Dressyr Någon som vet om Pessoas Magic bett är tillåtna? Dom ser ut som helt vanliga tredelade tränsbett, men dom uppför sig som ett rakt bett i...
2
Svar
23
· Visningar
2 263
Senast: cristobal
·
Dressyr Jag började fundera på det när jag kollade på tråden " bilder på när hästen går i form". Alla verkar tycka olika med tanke på att...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
7 477
Senast: DressyrMupp
·
Dressyr Mitt TR är av äldre valör och dessutom tyckte jag att texten var lite svårtolkad. Ni som har nya TR vad står det igentligen ang...
Svar
4
· Visningar
1 188
Senast: Magnum
·
B
Dressyr Igår hade jag ut en sadelprovare och vi provade några sadlar men jag fatsnade för Bates Caprilli Dressyr Cair. Köpte den i går :bump...
Svar
19
· Visningar
1 409
Senast: Naggur
·
K
Dressyr Eftersom jag är i färd att köpa ny dressyrsadel så skulle jag vara väldigt tacksam över råd från er på märken som är BRA (och även om ni...
2
Svar
24
· Visningar
3 058
Senast: Crona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tittar in i ditt kök del 27
  • Burkmat
  • Vad gör vi? Del CCVII