Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

R
Dressyr Någon som snabbt kan svara på vilken nivå man befinner sig när man tävlar DI & DPS Jag gissar på att den första är Intermediaire I och...
2
Svar
22
· Visningar
8 283
Senast: Mildis
·
A
Dressyr Får man ha röd rosett i svansen inne på dressyrbanan?
Svar
14
· Visningar
1 608
Senast: nancy
·
Dressyr Nu la jag kanske den här helt fel men tyckte den passade bäst här. Jag har länge undrat varför dressyrhästarna lindas eller har skydd...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 038
Senast: -Susanna-
·
M
Dressyr Vet att det ska finnas några liknande trådar, men hittar som inte :( Tänkte rida dressyr imrn å fantasin har tagit slut, så äre nån...
Svar
1
· Visningar
748
Senast: Isola
·
Dressyr Ni med dressyrsadlar från Bates, skulle ni kunna visa bilder på dem, hur de ser ut från sidan, men framförallt under kåpan? Har inte...
Svar
4
· Visningar
1 203
Senast: ch791022
·
Dressyr har sett efter ett antal filmer å bilder på mig själv och min häst att i galoppen har vi mycket att jobba med men nu till mina...
Svar
1
· Visningar
764
Senast: LadySara
·
T
Dressyr Efter många om och men har jag äntligen fått tummen ur och ska köpa ett par ridstövlar... :bump: Undrar nu vad man ska ha för storlek...
Svar
7
· Visningar
1 168
Senast: Tveket
·
L
Dressyr Jag har precis börjat rida på ridskola igen efter många år. Jag red till och från som barn men slutade när jag kom upp i övre tonåren...
Svar
7
· Visningar
916
Senast: susekl
·
M
Dressyr Jag har precis haft "utvecklingssamtal" med min ridlärare, och hon säger att det enda som behövs för att jag ska komma upp till ett MVG...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
6 510
Senast: Hobbyryttare
·
J
Dressyr Hej jag funderar på att köpa en häst på 6 år för dressry med utmärkt galopp. Traven har bra takt o är kraftfull med hyfsat påskjut o...
2
Svar
28
· Visningar
2 121
Senast: Saigon
·
Dressyr Har ett sto som jag ej kan ha bett på för då spänner hon sig och taktar och blir stressad:( Rider jag henne bettlöst går det jätte bra:)...
Svar
4
· Visningar
747
Senast: Magnum
·
Dressyr Hur lång tid kan man beräkna att det tar i LB:0an för varje ekipage? 6 minuter? 7?
Svar
6
· Visningar
781
Senast: Victovie
·
W
Dressyr Vad står dessa betäckningar för och vad innebär det?:confused:
Svar
4
· Visningar
889
Senast: KickiH
·
M
Dressyr Får man ha "rosetter" som man kan köpa i ridsportsaffärer till manen som säljs i typ 18 pack eller liknande i olika färger på en lokal...
Svar
18
· Visningar
1 465
Senast: Jardina
·
C
Dressyr Hej!:rofl: Trots att jag gör det hela tiden så har jag egentligen ingen aning om hur man gör det, byter spöhand! Någon som vet ett...
2
Svar
21
· Visningar
2 643
Senast: Olympus
·
H
Dressyr Hur vet man om ett kandar passar? betten alltså, inte själva huvudlaget? min tränare är nere i strömsholm i några månader så jag har...
Svar
6
· Visningar
2 236
Senast: Honey_Pai
·
Dressyr Är på jakt efter en ny dressyr sadel och hade helt uteslutet Pfiff då de är så raka i bommen. Nu hade dock ena ridsportsaffären i stan...
Svar
1
· Visningar
818
Senast: pomelo
·
Dressyr Vad tycker ni om de? Är de kul att rida? Är det bara att debutera sin unghäst på? // Halifaxen!
Svar
4
· Visningar
760
Senast: Halifaxen
·
R
Dressyr Jag funderar på att köpa en unghäst (5 år) men undrar lite och tänkte ta hjälp av er eminenta bukare :D Hästen reds in året då den...
Svar
2
· Visningar
775
Senast: Ruh
·
Dressyr Jag började fundera idag när jag var ute och red. En lösgjord häst skummar i munnen (vad jag lärt mig), dock förstår jag självklart att...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 001
Senast: Zab
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar