Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Dressyr Tänkte lägga ut två bilder på mig och halvblodet... Tar gärna imot kritik. bara den ges på rätt sätt o att ni har ideer så jag kan få...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 243
Senast: M-Meduza
·
Dressyr Hur viktig tycker du att hästens liksidighet är? Funderade en stund på detta, och tänkte på hur idrottare gör med sina kroppar. Det har...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
5 932
Senast: moonlightgarden
·
B
Dressyr Tycker den ser så skön ut me kan inget om dessa sadlar ! Tänkte nån här kanske har en sån eller vet något om dessa sadlar. Måste vara...
Svar
6
· Visningar
3 506
Senast: unox
·
S
  • Låst
Dressyr Är det någon som vet vad sidan heter där man kan kolla de flesta dressyrprogrammen? Vet att jag varit in på den för en tid sen, men...
Svar
3
· Visningar
741
Senast: Waco
·
Dressyr Hur är det? Finns det någon regel på att man inte får ha en GPA från typ regional och uppåt?
Svar
15
· Visningar
1 097
Senast: Sorbe
·
M
Dressyr Kalla mig gärna förvirrad om jag har fel ;) Jag letar efter en hingst som heter Lysander (e:lys de darmen ue:sudan). Problemet är när...
Svar
2
· Visningar
771
Senast: Invinciblestables
·
B
Dressyr Är det nån som kan nåt om denna stammen ?? Har köpt han eftersom han är jättetrevlig och tror han kan komma långt i dressyren..Kanske...
Svar
17
· Visningar
1 922
Senast: Rudolfsson
·
L
Dressyr Jag har en rätt ny häst, haft i 3 veckor ungefär. Han är "ren hopphäst" e Levantos II - Any Questions och 8 år gammal. Han har gått 120...
2 3
Svar
57
· Visningar
6 906
Senast: LitenSnigel
·
L
Dressyr Någon som har bra tips på övningar för att jobba fram en taktmässig trav? Min häst hamnar lätt i otakt i traven och detta beror...
Svar
11
· Visningar
2 947
D
  • Låst
Dressyr Någån som vet någåt om det programet? jag skulle även behöva en översikts bild på ridbana 20x40 med A,B,C,D,E,F,G,K utsatta så jag kan...
Svar
8
· Visningar
4 306
Senast: Cashmir
·
Dressyr ... rida i en bomlös Free form (ej godkänd för tävling) på framridningen och sen byta till en godkänd sadel innan man går in på banan...
Svar
5
· Visningar
912
Senast: remmis
·
E
Dressyr har letat men inte hittat en sån här tråd men skulle det ändå finnas en så jaa...:) när ska amn börja rida på kandar tkr ni...
Svar
7
· Visningar
1 192
Senast: Essepesse
·
K
Dressyr Hej. Min medryttarhäst (rider 5 dagar veckan) gör oftast rena byten, annars korsgalopp 1-2 steg. Hon samlar sig bra och bär sig väldigt...
Svar
2
· Visningar
1 032
Senast: ketchup
·
Dressyr Har en ny häst sedan två veckor som jag är supernöjd med. Den har väldigt stora gångarter, speciellt traven, och jag har noterat att när...
Svar
2
· Visningar
796
Dressyr Från en butik på internet. Ett Döbert. Vågar man? Det fanns ju i extra full svart/vitt. :love: Men det är ju inte lite pengar det...
2
Svar
21
· Visningar
2 844
Senast: Crona
·
M
Dressyr Hola alla!! Ska skramla ihop mina julklapps pengar o köpa ett kandar o ha till träning - än så länge.. Några tips vad jag ska tänka...
9 10 11
Svar
218
· Visningar
16 204
Senast: stranger
·
C
Dressyr Hej. Jag har sedan länge bestämt mig för att det är hästar och dressyr jag helst av allt skulle vilja arbeta med i framtiden. Jag...
2
Svar
24
· Visningar
4 953
Senast: Elinabergh
·
M
Dressyr Haft min häst nu i snart två år. Har alltid varit lite osäker på att det till 100 procent blir rätt galopp. Men i 90 procent har det...
Svar
15
· Visningar
3 287
Senast: flashlight
·
T
Dressyr min häst blir emellan åt tung i galoppen. Alltså hängig i handen. Ngn som har tips på vad man ska/kan göra?
Svar
10
· Visningar
1 050
Senast: happy_drink17
·
J
Dressyr hejsan jag och min häst blir jämt nervösa när vi hoppar det spelar ingen roll vikken höjd utan jämt så hoppar hon som en planka förut...
Svar
2
· Visningar
835
Senast: Jarth
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka