Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

P
Körning någon mer än jag som kör på grimma?
2
Svar
37
· Visningar
3 627
Senast: Pretty_Fly
·
Islandshäst Hej alla, jag har lite frågor om longering.... Vad använder ni för utrustning för att hästen ska gå i rätt form ? Hur ofta longerar ni...
Svar
12
· Visningar
1 589
Senast: Juvelflickan
·
S
Fälttävlan ...hoppade jag årets första terränghinder!! :bump: :bump: Kunde bara ta ca 4 olika hinder, inte så höga heller, men snön var borta och...
2
Svar
21
· Visningar
2 613
Övr. Grenar Jag vill bara säga....jag är kär i min älskade fullblodshäst!! Han är omskolad till ridhäst numera och trivs väldigt bra. I dag har vi...
Svar
4
· Visningar
1 169
Senast: Tviggy1081
·
V
Islandshäst Har köpt ett sto som beskrivits för mig, tävlats som och som jag själv upplever som en klockren fyrgångare. Då jag bara har femgångare...
Svar
5
· Visningar
1 292
Senast: kopur
·
A
Distans Hur ser de ut? hittar inegn bild på den sadeln som jag rider en häst i
Svar
5
· Visningar
1 438
M
Körning Har fått erbjudande om att köpa en loksele märkt "Eksjö" till min shettis för 1800:-. Denna sele ska tydligen vara ett gediget gammalt...
Svar
3
· Visningar
1 174
Senast: hanseman
·
E
Islandshäst jag tar hand om en "isis" som länge innan vi tog över honnom har gått med onda vargtänder :( nu är han upp med huvudet och rusar ifrån...
Svar
18
· Visningar
1 895
Senast: Korven
·
Hoppning Äger en 7-åring som ej hoppat mycket alls. Behöver förslag på övningar jag kan göra med henne för att få henne orädd osv. Mycket...
Svar
8
· Visningar
1 255
Senast: daysi
·
L
Western Satt just och funderade på om WYRAS fortfarande existerar... Nån som vet? Jag har inte hört nåt från dem på länge...
Svar
13
· Visningar
1 335
Senast: ninni
·
P
Distans Hej! Jag har fastnat för det här med distansridning och har tänkt ställa upp i en "etsta på ritt" på ca 2 mil i vår. Jag undrar hur ni...
Svar
7
· Visningar
1 982
Senast: Camilla_H
·
F
Fälttävlan Hej, Hur höga är hindren i banhoppningen i CNC* (f d MSV B) fälttävlan respektive 110 (f d MSV) och 100 (F d Lätt klass)? På vilken...
Svar
1
· Visningar
919
Senast: Therese_Zipp
·
E
Western Finns det några western intresserade?? Skulle vara kul att prata med er... :D Själv har jag typ precis börjat med det.. Jag kan en hel...
Svar
6
· Visningar
1 272
Senast: Junior
·
Distans Har funderingar att rida en PP på 3 mil i april men hästen rids endast ganska sporadiskt (ca 3-5 gånger/vecka i lugnt tempo) Men 3 mil...
Svar
11
· Visningar
1 640
R
Distans Jag och min kompis skulle vilja börja med distans. Hon har ponny och jag har storhäst. Kan vi tävla "tillsammans"? Vad är det vi måste...
Svar
6
· Visningar
1 335
Senast: mahlmt
·
Western Har efter mycket om och men börjat få pållan att fatta rätt galopp (åtminstone varannan gång :crazy:) men nu skulle jag vilja veta hur...
Svar
3
· Visningar
930
O
Fälttävlan jag undrar verkligen och förvånas över er fältävlansryttare som kan hoppa över vadsomhelst. är själv inte så rädd av mig egentligen...
Svar
8
· Visningar
1 449
Senast: Dalatjej
·
M
Körning Hur långa skall skaklarna vara till en shettis på drygt 90 cm? Mayara
Svar
2
· Visningar
1 149
Senast: cakeoncake
·
Trav Har nu fått inbetalningskortet för licensen så nu finns det inga ursäkter längre. :) Hovslagaren föreslog provlopp. Det tyckte jag lät...
Svar
8
· Visningar
1 276
Senast: Cilva
·
P
Hoppning Jag har fått erbjudandet om att rida & tävla en grand prix ponny idag! Jag åkte dit & tittade på den på en träning och under de tjugo...
Svar
19
· Visningar
1 449
Senast: Snuffsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Kattraser bomba mig med info
  • Målbilder för trubbnosar.