• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare sova
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 21
  • Visningar Visningar 2 621
Gu va kuuuul!!!! Själv skulle jag också vilja det men har tyvärr ingen häst... :cry:

Ååhhhhhh.. ja vill oxå!!! :(
Men själv har man ju hoppat lite i snön istället :cool:
fast det va ju inte rediga hinder uta nnågra som vi byggt själva som rasat ihop så den ena kanske va 60cm o den andra 30 men daisy hoppar alltid som att det vore höghus :crazy:
har inte vågat mej på att hoppa det riktiga enda hinder vi har som är 70-80cm högt eftersom daisy bockar så mycket nu.. det vore ltie riskabelt :crazy:
hoppade det "riktiga" som är 50-60 iaf :idea: :p

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 562
Senast: 13579vas
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 617
Senast: monster1
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag... 5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 753
Senast: malumbub
·
Övr. Hund Har en 18 månaders okastrerad hanhund. Fullt frisk och kry, älskar lek och bus (och dofta efter tikar), en fullt normal unghund helt...
Svar
14
· Visningar
1 622
Senast: iNTOHiMO
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka