Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Islandshäst ...og bo i Sverige/Norge... Hvor vanlig er dette? Tenker på å kjøpe en lovende unghest, la den bli på Island til den skal temmes, og evt...
Svar
10
· Visningar
1 550
Senast: sleepy
·
P
  • Låst
Hoppning med min förra D-ponny (arab) hoppade jag enstaka hinder på 135cm men när det var en hel bana var det 130cm som högst. jag sålde henne i...
Svar
1
· Visningar
866
Senast: Snuffsan
·
S
Trav Jag har knäkappor och strykkappor på min pålle. Idag när jag skulle ut och köra tänkte jag att jag skulle ta av dem och se om han har...
Svar
1
· Visningar
730
M
Övr. Grenar När man registrerat sin dress,någon som vet var man kan få den uppsydd? Jag och symaskin passar nämligen inte ihop! /ohändig M
Svar
5
· Visningar
1 763
Senast: Hambo
·
S
Islandshäst Ska förhoppningsvis avelsvisa ett av mina ston nästa år. Har fattat det som så att jag måste chipsmärka henne för att kunna visa henne...
Svar
6
· Visningar
1 195
Senast: Korven
·
P
Hoppning Ska ha hopplektion ikväll för första gången på, jag vet inte hur länge. Behöver lite tips och råd. *nervös* Vi ska hoppa studs. Vet...
Svar
2
· Visningar
729
Senast: Minelli
·
S
Hoppning Jag är nu 18 år och har aldrig någonsin visat mig på en tävlingsbana. det har väl i största dels berott på att jag haft väldigt dåligt...
2
Svar
32
· Visningar
2 468
Senast: SessCa
·
Trav \"mock\"?? Tittade runt på atg för att undersöka lite hästar i min kuses stam. På en av hans mormors avkommor stog det: 1974 GATAIA -...
Svar
4
· Visningar
1 447
Senast: Krims
·
M
Övr. Grenar Någon här som jobbar/sköter hästar på Täby Galopp? Skulle vilja komma i kontakt med er för att få fram en varning till ägarna där ute...
Svar
3
· Visningar
1 070
Senast: Cavat_
·
R
Trav Satt å surfade lite på hästsidor och utrustning osv..hittade en ravsida...å hittade denna bild...vad är det för något och varför har man...
Svar
3
· Visningar
1 220
Senast: Boomerang
·
Trav Jag satt och såg på Tv och tycker mig se att fler och fler har slaggjordar på sina hästar och det tycker jag är bra!
Svar
4
· Visningar
1 010
Senast: ghost
·
Hoppning jag satt och läste i en bok min lillasyster fått från pollux, och där hade de ett tips om att man kunde bygga hinder av kramsnö och...
Svar
4
· Visningar
882
Senast: ostbiten
·
Körning Jag har fått låna en bröstsele till min varmblodshäst, och provade den förstås på en gång. Jag tyckte emellertid att däckeln såg lite...
Svar
7
· Visningar
2 891
Senast: majola
·
M
Hoppning Rider ni med säkerhetsväst då? när ni tävlar? Varför/varför inte?
Svar
12
· Visningar
1 016
Senast: Emmahpemma
·
G
Fälttävlan Höjder & Svårighetsgrader! Rider sista året på min ponny nu ( :cry: ) och har tänkt få ut mesta möjliga av det. Funderar på att ev...
Svar
4
· Visningar
1 871
Senast: glittertuss
·
B
Körning Någon som vet info om detta??
Svar
1
· Visningar
1 034
Senast: Sofiplopp
·
M
Trav Tänkte bara höra efter lite hur det går för er som har egna travhästar. Går det bra för er eller är det bara ett slit? Om man nu bortser...
2
Svar
32
· Visningar
2 651
Senast: ghost
·
Fälttävlan Ponny-SM kommer att gå tillsammans med junior- Sm i Bunge på Gotland den 21-22 augusti :banana: Dessutom kommer finalerna i Agria-...
Svar
14
· Visningar
1 825
W
Western Hejsan... Jag undara om de är nån som vet var man kan köpa stora affisher med western hästar på??? Skulle gärna vilja ha en... men vet...
Svar
1
· Visningar
827
Senast: 1_2_3
·
M
Islandshäst en häst i grannstallet har börjat att strunta i att trava. travar kanske 4-5 steg så bryter han till pass. vad kan detta bero på? förut...
Svar
16
· Visningar
1 437
Senast: MalibuSunrise
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka