Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav \"mock\"?? Tittade runt på atg för att undersöka lite hästar i min kuses stam. På en av hans mormors avkommor stog det: 1974 GATAIA -...
Svar
4
· Visningar
1 445
Senast: Krims
·
M
Övr. Grenar Någon här som jobbar/sköter hästar på Täby Galopp? Skulle vilja komma i kontakt med er för att få fram en varning till ägarna där ute...
Svar
3
· Visningar
1 070
Senast: Cavat_
·
R
Trav Satt å surfade lite på hästsidor och utrustning osv..hittade en ravsida...å hittade denna bild...vad är det för något och varför har man...
Svar
3
· Visningar
1 216
Senast: Boomerang
·
Trav Jag satt och såg på Tv och tycker mig se att fler och fler har slaggjordar på sina hästar och det tycker jag är bra!
Svar
4
· Visningar
1 009
Senast: ghost
·
Hoppning jag satt och läste i en bok min lillasyster fått från pollux, och där hade de ett tips om att man kunde bygga hinder av kramsnö och...
Svar
4
· Visningar
881
Senast: ostbiten
·
Körning Jag har fått låna en bröstsele till min varmblodshäst, och provade den förstås på en gång. Jag tyckte emellertid att däckeln såg lite...
Svar
7
· Visningar
2 887
Senast: majola
·
M
Hoppning Rider ni med säkerhetsväst då? när ni tävlar? Varför/varför inte?
Svar
12
· Visningar
1 014
Senast: Emmahpemma
·
G
Fälttävlan Höjder & Svårighetsgrader! Rider sista året på min ponny nu ( :cry: ) och har tänkt få ut mesta möjliga av det. Funderar på att ev...
Svar
4
· Visningar
1 870
Senast: glittertuss
·
B
Körning Någon som vet info om detta??
Svar
1
· Visningar
1 033
Senast: Sofiplopp
·
M
Trav Tänkte bara höra efter lite hur det går för er som har egna travhästar. Går det bra för er eller är det bara ett slit? Om man nu bortser...
2
Svar
32
· Visningar
2 650
Senast: ghost
·
Fälttävlan Ponny-SM kommer att gå tillsammans med junior- Sm i Bunge på Gotland den 21-22 augusti :banana: Dessutom kommer finalerna i Agria-...
Svar
14
· Visningar
1 825
W
Western Hejsan... Jag undara om de är nån som vet var man kan köpa stora affisher med western hästar på??? Skulle gärna vilja ha en... men vet...
Svar
1
· Visningar
827
Senast: 1_2_3
·
M
Islandshäst en häst i grannstallet har börjat att strunta i att trava. travar kanske 4-5 steg så bryter han till pass. vad kan detta bero på? förut...
Svar
16
· Visningar
1 437
Senast: MalibuSunrise
·
C
Övr. Grenar Ursäkta mej, men jag tycker inte att KalleDansk ska skylla ifrån sej på ngn annan. Hästen är sjuk det är väl inte mer med det. Och La...
Svar
3
· Visningar
1 061
Senast: Minnie
·
T
Distans Hur mycket måste man kunna för att få tävla i distansritt??
Svar
3
· Visningar
1 309
Senast: Egot
·
N
Western Jag flyttar till Vårgårda trakten i morgon, närmare bestämt Fåglum men vad ska jag välja för klubb när jag flyttat ner dit? Vilken...
Svar
10
· Visningar
1 176
Senast: __sandra__
·
Hoppning Behöver lite råd. Jag har ett 6-årig sto som den 24/11 2003 blev friskförklarad från hovleds- och kotledsinflammation. Enligt...
Svar
2
· Visningar
804
Senast: lizzie
·
T
Western Blir det något corn horse show i år? Och när går egentligen arab-sm?
2
Svar
23
· Visningar
2 200
Senast: monke
·
Western Är det någon som har erfarenhet av westernridskolor i London eller dess närhet?
Svar
1
· Visningar
781
Senast: Mike
·
T
Trav Två hästar frontalkrockade på Romme travbana tidigare idag, under uppvärmningen inför sina lopp. Båda bröt nacken och dog. Kuskarna...
2
Svar
21
· Visningar
3 227
Senast: Real_Life
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar