Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

N
Distans Här är en lista jag börjat spåna på inför vår en v långritt i sommar. Kom gärna med komentarer eller tips eller varför inte fylla på...
Svar
8
· Visningar
1 209
Senast: shapiro
·
G
Trav såg för ett par veckor sen inlägg om kjell börjesson som tillverkar vagna, bland annat speedcarts är det någon som har hans tele nr...
Svar
7
· Visningar
1 015
Senast: Zandrah
·
Western Funderar på att lite längre fram, köpa ett varmblod, och skola om till western. Så, vad är era bästa tips? :)
Svar
11
· Visningar
1 262
Senast: TCJ
·
N
Western ...vem som flyttar tillbaka till Västergötland snart :idea: MVH/ Stefan
Svar
8
· Visningar
1 044
Senast: Sweet
·
Trav "Så här säger Jägersrokusken XXX till Metro: - Den drivning vi har känns inte på hästarna. Vad jag vet har man aldrig kunnat visa upp...
2
Svar
21
· Visningar
2 439
Senast: martha
·
F
Islandshäst ...upskatta att era islandshästar väger? Ni få också gärna skriva hur höga dem är, grova, lätta i typen, mycket musklade och liknande :)...
Svar
12
· Visningar
1 297
Senast: sucka
·
S
Islandshäst Vet ni någon bra sida där man kan söka släktingar till sin islandshäst? /sanna
Svar
7
· Visningar
1 227
Senast: Sesselja
·
B
Övr. Grenar Sveriges bästa sprinter har vrickat en bakkota och flygs nu hem för att tillfriskna, väldigt tråkigt. Men vi får väl hoppas att det blir...
Svar
6
· Visningar
1 121
Senast: Cavat_
·
Trav På lördag är det dax! Då ska shettisdamen kvala! :banana: Hon som aldrig ens gått ett lopp i sitt elva åriga liv, det här kan bli hur...
Svar
3
· Visningar
835
Senast: Jamtland
·
B
Islandshäst Jaha vad anser ni om de senast avhoppen från styrelsen? Personligen anser jag att vi kan diskutera huruvida SIF är en demokratiskt...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 955
Senast: Tildus
·
W
Körning Är väl på fel forum egentligen, men tyckte att ni som kör borde kunna ge mig bästa svaren. Jag har en fin släde och ett litet varmblod...
Svar
8
· Visningar
2 479
Senast: wennstrom
·
L
Hoppning jag undrar hur man ska vara klädd vid tävling på lokal/regional hopptävling. det har ju varit snack om klubbjack o.d.y
Svar
11
· Visningar
1 013
Senast: Domaren
·
G
Körning Ska köra in min minishettiskille och han måste ju ha en så liten och lätt rockard men det jag funderar över är om min isis skulle kunna...
Svar
1
· Visningar
1 011
Senast: Sofiplopp
·
A
Körning jag finner mig med två svartingar som båda är inkörda,en marathon vagn och kan alltså följdakligen köra par. någon som har erfarenhet...
Svar
2
· Visningar
1 116
Senast: svea
·
T
Trav Till Lars Högström på kalmartravet . Han ska köra in henne åt mig då jag inte har den tiden nu . Det ska bli jätte roligt . Jag bara...
Svar
4
· Visningar
1 382
Senast: travemma
·
Trav Våran travare fick för två år sedan en skada på vånsterfram ben..han är mycket tjockare på den karldenen och lite stummare..Vad tycker...
Svar
1
· Visningar
824
Senast: ghost
·
Western vilka kläder är det som gäller? o vilken sorts grimma o grimskaft ska hästen ha? :confused: D-tävling, bara så ni vet.. kan tillägga...
Svar
18
· Visningar
2 592
Senast: simpe
·
S
Trav och mer kommer det bli :D Men om man inte frågar lär man sig ju inget! Sringrem, Vad har man det till igentligen? Vissa säge att ha det...
Svar
4
· Visningar
1 087
Senast: Cilva
·
M
Övr. Grenar undrar om det är nån här inne som tävlar i shettisagility? & ifall nån isåfall kan ge lite tips på saker man kan träna på?! ja undrar...
Svar
2
· Visningar
1 106
Senast: Dragonfruit_
·
Islandshäst Och det känns så bra. Jag sålde min guldklimp för ett halvår sedan eftersom det då var så mycket trassel i mitt liv att jag var fullt...
2
Svar
20
· Visningar
2 281
Senast: GUSTUR
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar