Tror att vi behöver en hel del nytt blod i styrelsen, som strävar efter öppenhet och demokrati. Av någon outgrundlig anledning finns flera i nuvarande styrelse som inte vill ha så mycket insyn i vad som diskuteras på styrelsemötena. Vem har tex beviljat en ganska saftig lön i över två år för en tävlingsgeneral som visserligen periodvis kommer att slita, men som givetvis måste delegera massor?
I nuläget tror jag att GM kan vara bra för SIF, med spridning av ledamöter kommer knappast hans egna intressen att påverka. Det vore onekligen roligt om grytan blev omrörd.
Jag tycker det var en stor miss att vi tappade förra kvinnliga ordföranden (kommer ej ihåg namnet) hon kunde säkert tillfört en del om hon ej blivit "uttryckt"
I nuläget tror jag att GM kan vara bra för SIF, med spridning av ledamöter kommer knappast hans egna intressen att påverka. Det vore onekligen roligt om grytan blev omrörd.
Jag tycker det var en stor miss att vi tappade förra kvinnliga ordföranden (kommer ej ihåg namnet) hon kunde säkert tillfört en del om hon ej blivit "uttryckt"