Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western om Cowboy Dressage?
Svar
2
· Visningar
984
Senast: TCJ
·
P
Hoppning gud va jag e´ glad nu :p! va å tävlade första gången på min nya häst igår å det gick jätte bra. eller ja det gick bra för att vara så...
Svar
3
· Visningar
831
Senast: suisyola
·
Western Jag är relativt ny när det gäller westernridning och rider också engelskt parallellt. Under de senate tre åren har jag ridit för 3...
Svar
4
· Visningar
1 110
Senast: __sandra__
·
J
Western Någon som har tips hur jag ska träna inför detta? Är sprillans ny på detta område. Vill ha tips på hur ett mönster kan se ut, hur jag...
Svar
8
· Visningar
1 092
Senast: Lenita
·
C
Övr. Grenar Någon som var där? Måååste få veta vad som hände i sista loppet, hur kunde Day Tripper komma sist? någon som såg om han mådde dåligt...
Svar
2
· Visningar
1 060
Senast: Cavat_
·
Distans Ska starta min första distans, men är lite fundersam på vet undersökningen. Har en häst med mkt känsligrygg och vissa dagar reagerar hon...
Svar
8
· Visningar
1 522
Senast: neywaz
·
P
Hoppning Hej jag har just köpt boken "Centrerad ridning" av Sally Swift och blev lite sugen på att hoppträna för en instruktör som jobbar utifrån...
Svar
5
· Visningar
1 131
Senast: Stallflicka
·
Western Var kan man köpa en wintec-sadel? Och är dom bra?
Svar
5
· Visningar
1 162
Senast: simpe
·
Hoppning Är det någon annan, mer än jag, som har fixat biljetter till OS 2004 i Aten ? Jag har bokat alla biljetter som finns för hoppningen...
Svar
6
· Visningar
987
Senast: Cado
·
W
Fälttävlan försöker lista ut hur sverige ligger till inför os.. om de finns en chans att de kan skrapa ihop ett lag.. men måste då veta vilka lag...
Svar
9
· Visningar
1 452
Senast: fio
·
M
Western Nu har proppen kommit ut till HJWR´s D-tävling 10 April... Den ligger på hjoko.nu så spring in och kika!!!! Hoppas att det blir många...
Svar
19
· Visningar
1 355
Senast: Miss_Trouble
·
K
Övr. Grenar Hej! någon som kan hjälpa mig?!? Jag har en arab som blir 2 år 19 mars i år och jag vill veta när jag kan påbörja inridningen, jag har...
Svar
8
· Visningar
1 407
Senast: Krutis
·
C
Western Jaha nu har 3 års väntan på att hästen skulle växa och bli ridbar gått till ända och utbytts mot mitt eget väntande. 10 veckor kvar...
Svar
9
· Visningar
1 219
Senast: ChipsFancyCutter
·
A
Trav Vet vad jag skulle vilja göra? Jag skulle vilja starta en nättidning med artiklar och råd för oss som amatörtränar våra travare - allt...
2
Svar
33
· Visningar
2 289
Senast: Lindi
·
N
Hoppning Hur löshoppar ni era hästar? Min stora måste jag driva på o ha en fålla till ( hon tycker det är trisst ). Men shettisen hoppar om jag...
Svar
5
· Visningar
961
Senast: ostbiten
·
S
Trav Är det någon som har en ponny med varmblods storlek på sitt norska huvudlag? Går det att använda till ponny? Går det att fixa till så...
Svar
1
· Visningar
837
Senast: Ina79
·
M
Trav Jag har en vbl val, 6 år som alltid galopperar i starten på tävlingar (montè, han bara kör ner huvudet och galopperar har även sprängt...
Svar
3
· Visningar
1 017
Senast: Ina79
·
Western Var hittar jag dem? Rider reining och hoppas på att kunna börja tävla lite, men jag hade gärna ridit western riding med. Var finns de...
Svar
3
· Visningar
1 185
Senast: Polly_Mulle
·
T
Distans Hur mycket måste man kunna för att bli bra på distans!!
Svar
1
· Visningar
1 054
Distans Hur går en distanstävling till (i stora drag, med sånt som framridning- eller börjar man första biten lugnt?)? Och så undrar jag vilka...
Svar
4
· Visningar
1 264
Senast: Solvira
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Akvarietråden V
  • Kattraser bomba mig med info