Centrerad hoppning

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare pialotta
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 132
P

pialotta

Hej
jag har just köpt boken "Centrerad ridning" av Sally Swift och blev lite sugen på att hoppträna för en instruktör som jobbar utifrån Sally Swifts "idéer".
Någon som vet nån, eller var jag kan leta?
/P

TACK för den länken, där finns de ju - om det finns någon. Men nu har jag kontaktat en av dem och hoppas på napp.
:bow:

Jag brukar rida för en jätte duktig och trevlig tränare i Centrerad ridning.
Hon heter Lotta Månsson (bor i Stockholm) men hon håller lektioner lite överallt ;), själv bor jag ju i Luleå..
Vet faktiskt inte om hon håller lektion i hoppning, men i dressyr iaf! :rofl:

Hoppas du får tag på henne! Hon är en super bra tränare tycker jag :p . Har du mejlat henne? :)

Liknande trådar

Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 405
Senast: Mirtai
·
Hästmänniskan Hej! Jag är i processen att börja leta lite jobb inom hästnäringen, jobbar just nu på Ridskola. Men känner att det är dags för något...
Svar
2
· Visningar
494
Senast: Fiorano
·
Skola & Jobb Hej! Jag håller på att leta arbete efter att ha läst klart på universitetet. Ingenjör som inte är renodlat datainriktad, men med väldigt...
Svar
10
· Visningar
787
Senast: Anna-Bella
·
Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
244
Senast: Kristall10
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka