Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

D
Svar
4
· Visningar
997
Senast: Domaren
·
B
Hoppning Såg bildeerna på krashen med Malin och Tamina igår.... Jag säger bara SMÄRTA :cry:!!! Hur kunde det gå SÅ fel :confused:
Svar
13
· Visningar
1 372
Senast: kopur
·
S
Islandshäst är det någon som vet nån bra sida på internet där man kan köpa boots?
Svar
4
· Visningar
1 004
Senast: Reykur
·
L
Fälttävlan jag kan inte ´hitta en enda debutant tävling(skåne) i sommar bara en i april och det är för tidigt :crazy: måste man vara med i en...
Svar
17
· Visningar
1 530
Senast: Dimmans_Elaine
·
Western Om man bara vill börja nosa lite på western för att komplettera och förtydliga lite för ponnyn, vad är lämpligast att börja lära in...
Svar
3
· Visningar
961
Senast: MsSleepalot
·
V
Hoppning Har lagt frågan under hästverksamhet, men provar här också...Vet någon var man kan köpa bommar, hinderstöd och "sockerbitar"?? Både nytt...
Svar
3
· Visningar
1 236
Senast: piggis_83
·
M
Hoppning Hur stort avstånd ska jag ha till min 160 höga vbl valack?Tänkte testa lite cavaletti imorgon. :)
Svar
7
· Visningar
1 042
Senast: piggis_83
·
Islandshäst I "Hem till Midgård" kan ni se hästarna Gimsteinn och Spes (från Fors Gård)agera med Markoolio, Fredde Granberg och de andra! Och i en...
Svar
10
· Visningar
1 358
Senast: Freyr
·
P
Trav På Onsdag, gör vår stjärna årsdebut efter några månaders vintervila :bump: Gissa någon som kommer ha nerbitna naglar....av spänning...
Svar
14
· Visningar
988
Senast: Peregrin
·
Distans Finns det nån som är intresserad av att dra ihop ett gäng i haninge m omnejd o rida tillsammans? Jag är färsk på detta med distans och...
Svar
17
· Visningar
1 832
Senast: Laslaw
·
Trav närmar sig ytterligare. :crazy: :) Lutar åt att det blir i Boden. Ska försöka få tag i kusk till veckan. Nån som kan förklara lite om...
2
Svar
22
· Visningar
1 686
Senast: **BORTTAGEN**
·
B
Övr. Grenar Någon som kan berätta lite om shettisagility? Vad är det för hinder, vad ska man träna på? Regler och bestämmelser, var kan man få tag i...
Svar
14
· Visningar
3 069
Senast: Dragonfruit_
·
Western Om en westernsadel tippar i bakvalvet är bommen fel eller är det nått annat som styr detta, kan man då bygga upp med padd som en del...
Svar
8
· Visningar
1 102
Senast: Sweet
·
S
Hoppning Hur ofta låter ni era hopphästar vila? Om ni ska ha dom i full kondition. Jag brukar inte ha mer än 2 dagar i veckan (då jag slutar...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
7 226
Senast: Cockney
·
T
Körning Min högsta dröm är att starta en körskola med hästar, som en ridskola, fast man kör! Men vad finns det för regler? Jag vet att man måste...
Svar
4
· Visningar
2 339
Senast: Carolus
·
A
Körning Hej! Mitt halvblodssto har efter titthålsoperation befunnits ha dåliga minisker i bakknäna. Hon har egentligen rätt dåliga prognoser...
Svar
8
· Visningar
2 287
Senast: hjalle
·
Hoppning Jag är ganska ny på hoppsidan, började hopppträna för ca 6 mån sen, när vi köpte ny häst. Det är verkligen jätteroligt - men SVÅRT! Inte...
Svar
6
· Visningar
1 023
Senast: Amaterasu
·
Islandshäst Läste en liten notis i Ridsport att Bifrosts istölt utanför ishotellet i Jukkasjärvi kommer att filmas av TV4 plus! Häftigt! När får vi...
Svar
6
· Visningar
1 246
Senast: AlexH
·
C
Trav http://www.travnet.se/www/public/webb/default.asp?menuID=1&dayID=2&banID=09&infoID=11339&infoTyp=nyhet...
Svar
8
· Visningar
965
Senast: Camarotheking
·
T
Övr. Grenar I boken Seabiscut står det att en jockey för att få stopp i slutet av ett löp "stod upp i stigbyglarna (...)och lade all sin vikt i...
Svar
9
· Visningar
1 092
Senast: Vicku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka