Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

J
Islandshäst Hejsan! Hur många finns det egentligen i Sverige? På ett ungefär.. :confused: Vore kul o veta! :) /Frida...
Svar
1
· Visningar
920
Senast: Freyr
·
G
Western Hej..jag ska låna ett varmblod på prov nu i en månad! Har investerat en western sadel nu eftersom det är svårt att hitta en vanlig sadel...
Svar
2
· Visningar
898
Senast: Intejag
·
N
Western Varför ska det va så dyrt att rida på clinics o lära sig lite om western ridning? nu nyss var det en lapp uppe i stallet: 250:- för ett...
Svar
10
· Visningar
1 142
Senast: Natascha
·
J
Hoppning mest bara för att vara säker. Avd. B är för unghäst va?
Svar
9
· Visningar
819
Senast: jojjo_blondin
·
B
Islandshäst Någon som vill veta resultaten från Aska cup? Det är en gaedingakeppni som gick idag i Finsta ridhus utanför Norrtälje. Tävlingarna var...
Svar
11
· Visningar
2 932
Senast: Båbbe
·
S
Hoppning Har en liten fråga. Hoppar med min häst och ibland får jag inte till avståndspunkten. Antigen hoppar vi av för tidigt eller så stämmer...
Svar
12
· Visningar
1 361
Senast: Daniel
·
Islandshäst ..så i brist på andra intressanta trådar så skapar jag en. Vilket ben fuskar era hästar oftast med? Hur yttrar det sig? Vad gör ni åt det?
2
Svar
21
· Visningar
2 398
Senast: Djurjouren
·
Islandshäst Jag är inte speciellt bra på isländska. Kanske någon vill övesätta detta till svenska? Syning 8 vetra 1989, Vididal, Stormot...
Svar
3
· Visningar
1 450
Senast: Betsy
·
K
Trav Hej! Hur mycket påverkar skoningen hästen egentligen? Då menar jag inte just balansmässigt utan i tid. Om hästen går bra med järn runtom...
Svar
13
· Visningar
2 795
Senast: solros
·
S
Körning Har ganska precis upptäckt hur kul det är att köra häst. Egen häst :love: He,he skita kul är det :D Nu funderar jag på att köpa mig en...
Svar
1
· Visningar
2 009
Senast: Sofiplopp
·
F
Körning Har fått tag på en sele som de senaste åren legat lite för sig själv. Lädret är med andra ord ganska hårt. Kvaliteten verkar bra och...
Svar
6
· Visningar
1 093
Senast: Burza
·
K
Fälttävlan Jag undrar om man kan ta fälttävlanskortet på ETs ridcenter.... Jag har mejlat och fråga två gånger men jag har inte fått nåt svar! Och...
Svar
4
· Visningar
1 650
Senast: Domaren
·
Fälttävlan fundera på vara med på en terrängtävling 80cm häst... det står inget om fälttävlanskort...men e det ett måste.... :confused:
Svar
1
· Visningar
1 236
Senast: fio
·
Distans Ska antagligen starta en prova på ritt CR 20 km nu i april. Har nu lite frågor runt detta. Hur pass stressat brukar det vara i...
Svar
5
· Visningar
1 125
Senast: daysi
·
B
Distans vilka är bäst? och vart får man tag på dem?! :bow:
Svar
4
· Visningar
1 474
Senast: Cleese
·
E
Western Någon här som gått den eller ska gå?Några råd på vad man ska tänka på,är det några speciella delar i regelboken de anser är...
Svar
2
· Visningar
966
Senast: eckepue
·
C
Hoppning Har precis köpt ett halvblod som har gått som dressyrhäst i hela sitt liv. Han är 10 år. Meningen är nu att jag ska försöka skola om...
Svar
4
· Visningar
840
Senast: Bellapops
·
X
Trav Jag och min käre pojkvän, har ofta rätt mycket diskussioner, angående bl a tungband... Jag har inte något emot användning i lopp men...
2
Svar
25
· Visningar
2 889
Senast: _xanth_star_
·
Hoppning Hur högt anser ni en treåring max bör hoppa? Rent generellt alltså... På treårstestet ska de ju gå 120, men var stannar man coh tar en...
Svar
6
· Visningar
822
Senast: Domaren
·
R
Western Är ranch trail en ny gren? Har aldrig sett den förut men såg nu att den skulle vara med wrcs tävling i april. Jättekul verkar den vara...
Svar
3
· Visningar
839
Senast: Camilla_H
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Dejtingtråden del 38

Hund, Katt, Andra Djur