Tar lite ryggproblem när jag ändå är igång...

Nu ignorerar jag dig också :mad:!

Silverkedjan
Djurjouren
Lobelia

Ha :devil:!

Öööh... vad obegripliga en del intressanta diskussioner kommer att bli :crazy:...

mandalaki

Försvarar man Tim åker man med på ignoreralistan. Det är den bistra sanningen!

Fast jag är inte helt strategisk just nu, med en låne-Safir i sadelkammaren :o

mandalaki

Tim verkar vara en hejare på att fixa hållhakar på folk, hon verkar ju låna ut sadlar och hästar till höger och vänster, är det månde enbart för att skaffa sig en fan-club. Har vi månde avslöjat henne :devil:.

En som också lånat sadel av Tim

Till Djurjouren lånar hon ut hästar. Undrar varför hon bara lånar ut sadlar till dig och mig :angel:?

mandalaki
– som dessutom blivit lovad ett par remmar :confused: :crazy:

Ja då måste jag vara expert :angel:, min lånesadel passade hästen men jag kände det som om den ville knuffa av mig med en framåtvolt över hästens huvud, fast den misslyckades jag satt som berget :bump: :bump: :bump:.

Ja ha är detta sadellånarsidan, månntro. :angel:
Jag har också lånat sadel, men sen vart jag tvungen att skaffa en egen så nu skall dyrgripen åter till sin rättmätige ägare. :rofl:

Hehe, så praktiskt när ni svarar er själva :cool:

Djurjouren, du glömde att du hade en sadel OCH ETT STO som passade till hästen ;)

...och mandalaki behöver en sadel hon blir så k-t på att hon vill krama dem med BÅDA benen :p

Ja det finns kanske fler som försöker skaffa sig en fan-club. Jag tror säkert den rättmätiga ägaren blir glad över att få tillbaks sin sadel i kväll :banana:. Tänk vad snälla människor det finns som kan tänka sig att låna ut sin sadel :angel:

jag har fått erbjudande om att låna den nya lägenheten och bubbelbadkaret, undrar vad det står för :smirk:, sen har jag fått låna hästar när jag varit och hälsat på också förstås :love:

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 047
Senast: Wingates
·
Övr. Hund Har en 18 månaders okastrerad hanhund. Fullt frisk och kry, älskar lek och bus (och dofta efter tikar), en fullt normal unghund helt...
Svar
14
· Visningar
1 514
Senast: iNTOHiMO
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 698
Senast: Mia_R
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 091

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka