fler dumma frågor..

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare jojjo_blondin
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 821
J

jojjo_blondin

mest bara för att vara säker. Avd. B är för unghäst va?

och avd A är det ja ska hoppa isf.?

//janna helt född i en byrålåda.. :crazy:

Ja avdelning B är för unghästar och har du ingen unghäst så ska du rida i avdelning A. :)

När och var ska du tävla?

nordhalland 24 april troooor jag :) . och dom två efterföljande helgerna bohuscupen (div 3)... första tävlingarna för både mej och ponnyn..

det lär d bli. hehe fast det kommer bli jobbigt. på nordhalland är startar första klassen kl. 9. Och det är ca 45-50 minuter för oss att köra. får typ sova i bilen.

det är väll inte så långt :eek:
normalt avstånd!!
jag brukar aldrig kunna sova i bilen till för jag är så nervös men däremot på vägen hem när man kan pusta ut då slocknar jag direkt!

hehe.. ja brukar aldri kunna äta något.. känner inget heller. sen efter så e ja så jäkla hun grig så d e inte sant. långt för att vara häär i gbg :angel: :angel: van att åka i typ max 20 minuter.. :angel: :angel:

Liknande trådar

Tävling Sitter och tittar på V75 och i avd 3 så körs häst med nummer 1 av en idiot. Och studion går BANANAS och skäller i 5 min om hur korkad...
Svar
3
· Visningar
1 782
Senast: BornAgain
·
Hoppning Såg idag en blå tunga på hopphäst på GHS. Syntes tydligt från min plats i TV-soffan- Såg också hästar som gapade med skarpa bett i...
Svar
18
· Visningar
1 597
Senast: Shaggy
·
Ridning Hej hallå. Lite pinsamt men måste ändå fråga, har någon några bra grundläggande övningar för att hoppningen ska gå bättre? Jag har...
Svar
3
· Visningar
670
Avel Har ett sto som gick in i månad 9 nu. Har känt sparkar sedan någon månad tillbaka och rörelsena blir bara fler och fler. I månad 6 va...
Svar
4
· Visningar
733
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • FÅRtråden
  • Valp 2025