Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western I sommar ska jag förhoppningsvis bo en tid i Kanada. Nu undrar jag om någon har tips på bra webbplatser om westernridning i Kanada...
Svar
1
· Visningar
913
Senast: pialotta
·
J
Islandshäst Nu vet jag att detta inte är ngn isandhät specifik fråga,men jag känner mej ju hemma här. Får tråden ligga kvar? Fråga: Jag har en...
Svar
11
· Visningar
1 628
Senast: Djurjouren
·
J
Hoppning Ursäkta alla mina frågor, men försöker sätta mig in något. har försökt tyda tr, men förstår ändå inte irktigt. Hur är bedömninngssättet...
Svar
3
· Visningar
1 055
Senast: jojjo_blondin
·
Trav Japp, jag HAR läst lite tidigare trådar här, men inte riktigt fått svar på mina funderingar! Nån som kan ge allmän info om monté, var...
Svar
7
· Visningar
1 074
Senast: mia
·
T
Fälttävlan Kan nån va så snäll att maila inbjudan te fälttävlansinventeringen i västergötland till mig? Discoo@yeayea.com Tack!
Svar
3
· Visningar
1 033
Senast: Nelle
·
Fälttävlan Jag var med en kompis idag och kikade på skydd till fälttävlan, för hon skulle köpa till sin ponny. De vi kikade på var rätt så dyra...
2
Svar
35
· Visningar
3 681
J
Hoppning Hur högt upp i klasserna får man hoppa med en femåring (storhäst) ? hade för mej att det låg på 120 cm.. eller är det fel.?
Svar
3
· Visningar
806
Senast: Melle
·
Islandshäst Jag funderar på att köra in min islandshäst för att få lite variation i arbetet och för att min sambo ska få känna sig mer delaktig i...
Svar
12
· Visningar
2 735
Senast: Sammets_rosa
·
Islandshäst stübben benni´s harmony elegant, är det någon som har en sånn? vad tycker ni om den?
Svar
3
· Visningar
1 001
Senast: Sammets_rosa
·
Trav Jag kollade ett stos avkommor på travsport.se, det står "4 svenskfödda avk.(inkl. mock)" Vad är mock? :confused:
Svar
3
· Visningar
1 170
Senast: **BORTTAGEN**
·
D
Islandshäst islandshästar är så fina men jag gilla r inte att rida pass jag vet inte varför men jag älskar att tölta och galoppera på dem inte för...
Svar
5
· Visningar
1 420
Senast: dragon_girl
·
D
Svar
4
· Visningar
991
Senast: Domaren
·
B
Hoppning Såg bildeerna på krashen med Malin och Tamina igår.... Jag säger bara SMÄRTA :cry:!!! Hur kunde det gå SÅ fel :confused:
Svar
13
· Visningar
1 372
Senast: kopur
·
S
Islandshäst är det någon som vet nån bra sida på internet där man kan köpa boots?
Svar
4
· Visningar
1 004
Senast: Reykur
·
L
Fälttävlan jag kan inte ´hitta en enda debutant tävling(skåne) i sommar bara en i april och det är för tidigt :crazy: måste man vara med i en...
Svar
17
· Visningar
1 529
Senast: Dimmans_Elaine
·
Western Om man bara vill börja nosa lite på western för att komplettera och förtydliga lite för ponnyn, vad är lämpligast att börja lära in...
Svar
3
· Visningar
960
Senast: MsSleepalot
·
V
Hoppning Har lagt frågan under hästverksamhet, men provar här också...Vet någon var man kan köpa bommar, hinderstöd och "sockerbitar"?? Både nytt...
Svar
3
· Visningar
1 234
Senast: piggis_83
·
M
Hoppning Hur stort avstånd ska jag ha till min 160 höga vbl valack?Tänkte testa lite cavaletti imorgon. :)
Svar
7
· Visningar
1 040
Senast: piggis_83
·
Islandshäst I "Hem till Midgård" kan ni se hästarna Gimsteinn och Spes (från Fors Gård)agera med Markoolio, Fredde Granberg och de andra! Och i en...
Svar
10
· Visningar
1 357
Senast: Freyr
·
P
Trav På Onsdag, gör vår stjärna årsdebut efter några månaders vintervila :bump: Gissa någon som kommer ha nerbitna naglar....av spänning...
Svar
14
· Visningar
988
Senast: Peregrin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama