Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

K
Fälttävlan Jag undrar om man kan ta fälttävlanskortet på ETs ridcenter.... Jag har mejlat och fråga två gånger men jag har inte fått nåt svar! Och...
Svar
4
· Visningar
1 650
Senast: Domaren
·
Fälttävlan fundera på vara med på en terrängtävling 80cm häst... det står inget om fälttävlanskort...men e det ett måste.... :confused:
Svar
1
· Visningar
1 237
Senast: fio
·
Distans Ska antagligen starta en prova på ritt CR 20 km nu i april. Har nu lite frågor runt detta. Hur pass stressat brukar det vara i...
Svar
5
· Visningar
1 126
Senast: daysi
·
B
Distans vilka är bäst? och vart får man tag på dem?! :bow:
Svar
4
· Visningar
1 474
Senast: Cleese
·
E
Western Någon här som gått den eller ska gå?Några råd på vad man ska tänka på,är det några speciella delar i regelboken de anser är...
Svar
2
· Visningar
967
Senast: eckepue
·
C
Hoppning Har precis köpt ett halvblod som har gått som dressyrhäst i hela sitt liv. Han är 10 år. Meningen är nu att jag ska försöka skola om...
Svar
4
· Visningar
843
Senast: Bellapops
·
X
Trav Jag och min käre pojkvän, har ofta rätt mycket diskussioner, angående bl a tungband... Jag har inte något emot användning i lopp men...
2
Svar
25
· Visningar
2 893
Senast: _xanth_star_
·
Hoppning Hur högt anser ni en treåring max bör hoppa? Rent generellt alltså... På treårstestet ska de ju gå 120, men var stannar man coh tar en...
Svar
6
· Visningar
826
Senast: Domaren
·
R
Western Är ranch trail en ny gren? Har aldrig sett den förut men såg nu att den skulle vara med wrcs tävling i april. Jättekul verkar den vara...
Svar
3
· Visningar
839
Senast: Camilla_H
·
Western I sommar ska jag förhoppningsvis bo en tid i Kanada. Nu undrar jag om någon har tips på bra webbplatser om westernridning i Kanada...
Svar
1
· Visningar
913
Senast: pialotta
·
J
Islandshäst Nu vet jag att detta inte är ngn isandhät specifik fråga,men jag känner mej ju hemma här. Får tråden ligga kvar? Fråga: Jag har en...
Svar
11
· Visningar
1 629
Senast: Djurjouren
·
J
Hoppning Ursäkta alla mina frågor, men försöker sätta mig in något. har försökt tyda tr, men förstår ändå inte irktigt. Hur är bedömninngssättet...
Svar
3
· Visningar
1 058
Senast: jojjo_blondin
·
Trav Japp, jag HAR läst lite tidigare trådar här, men inte riktigt fått svar på mina funderingar! Nån som kan ge allmän info om monté, var...
Svar
7
· Visningar
1 074
Senast: mia
·
T
Fälttävlan Kan nån va så snäll att maila inbjudan te fälttävlansinventeringen i västergötland till mig? Discoo@yeayea.com Tack!
Svar
3
· Visningar
1 033
Senast: Nelle
·
Fälttävlan Jag var med en kompis idag och kikade på skydd till fälttävlan, för hon skulle köpa till sin ponny. De vi kikade på var rätt så dyra...
2
Svar
35
· Visningar
3 681
J
Hoppning Hur högt upp i klasserna får man hoppa med en femåring (storhäst) ? hade för mej att det låg på 120 cm.. eller är det fel.?
Svar
3
· Visningar
808
Senast: Melle
·
Islandshäst Jag funderar på att köra in min islandshäst för att få lite variation i arbetet och för att min sambo ska få känna sig mer delaktig i...
Svar
12
· Visningar
2 736
Senast: Sammets_rosa
·
Islandshäst stübben benni´s harmony elegant, är det någon som har en sånn? vad tycker ni om den?
Svar
3
· Visningar
1 002
Senast: Sammets_rosa
·
Trav Jag kollade ett stos avkommor på travsport.se, det står "4 svenskfödda avk.(inkl. mock)" Vad är mock? :confused:
Svar
3
· Visningar
1 173
Senast: **BORTTAGEN**
·
D
Islandshäst islandshästar är så fina men jag gilla r inte att rida pass jag vet inte varför men jag älskar att tölta och galoppera på dem inte för...
Svar
5
· Visningar
1 422
Senast: dragon_girl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka