Butros

Trådstartare
I sommar ska jag förhoppningsvis bo en tid i Kanada. Nu undrar jag om någon har tips på bra webbplatser om westernridning i Kanada.

Ännu bättre vore om någon här har egna erfarenheter. Dels skulle jag vilja hitta en ridskola i Montreal, där jag tänkte vara den mesta tiden. Det vore också kul med tips om semesterrancher (även i andra delar av landet).

Jag har en gång varit på ett ställe i Klippiga bergen, nära Banff och där var OTROLIGT vackert, det var en ridskola och de hade uteritter men jag minns inte vad den hette, så jag är inte till någon hjälp, :o men om du vill rida i världens vackraste (?) landskap kan du söka dig åt det hållet... (om du har tid till en utflykt från Montreal)

Liknande trådar

R
Gravid - 1år Om allt går som det ska blir vi en till i familjen till hösten :heart Jag har två traumatiska förlossningar i bagaget, så även om det... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
3 334
Utrustning Hej. Hoppas på lite tips. Har en häst som förefaller avsky att åka släp. Leta nu efter nytt släp som förhoppningsvis hästen är mindre... 2
Svar
33
· Visningar
1 822
Senast: Murray
·
Fritid Ska till Stockholm och turista fem dagar i augusti. Hallwylska, Nordiska museet, Gripsholms slott, och Livrustkammaren har jag redan... 2
Svar
39
· Visningar
1 468
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
629
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka