Kan någon???

• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare Tasty_mushroom
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 049
Var inte din häst till salu i förra ridsport? Har du någon ny på gång eller ska du ta ett break? Tyvärr har jag inte något svar på själva frågan... Men på ridsport.se så står det vilka som är ansvariga i distriktet så ta kontakt med h*n.

Jo det var han..ska nog ta ett litet break...har ju ingen tid!! tråkigt..men men..Men hur fasen visste du att det var min häst? du har väl aldrig sett han??

Nej det har jag inte men du har sagt vad det är för stam och när han är född så jag drog den slutsatsen... och tittar man riktigt ordentligt så ser man att det är du som sitter på.

Liknande trådar

Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 370
Senast: Mirtai
·
Tjatter Det frågade sambon mig när han läste på ett papper hemma. Va? sa jag. -Te-samo-far - vad är det? Jag kastade en blick på pappret och... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 182
Senast: Badger
·
Western Min bästa vän och jag har köpt ett dräktigt quartersto ihop. Vi tänkte i vår naivitet att det skulle gå att samäga hästen, men det går...
Svar
1
· Visningar
564
Senast: Nepenthe
·
Kropp & Själ Har vi nån bukefalist med denna komb av diagnoser? Asperber kanske inte är rätt begrepp - men i så fall borde det vara Autism nivå 1...
Svar
0
· Visningar
294
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka