Continental Equiflex

• Western
  • Trådstartare Trådstartare CleverFrisco
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 1 626
C

CleverFrisco

Nu har det stora huvudbryet slagit mig med full kraft. Ska köpa sadel och blivit lite förälskad i Continetals serie Equiflex. Någon som har en sådan och kan ge mig lite info?
www.bonanzawestern.com har sadlarna om ni vill se vad jag pratar om. Jag är mest intresserad av Pro Reinern.

Continental som märke - bra eller dåligt? :confused:

Jag har en Continental equiflex Wolker Schmit sadel som jag stormtrivs med!!!! En i samma stall som mig har Pro reiner o hon e lika nöjd som jag!!!!
Jag tycker att det är kanon sadlar!!!! :bow:

Liknande trådar

Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 295
Senast: Enya
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 636
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför... 2
Svar
22
· Visningar
3 884
Senast: lirco11
·
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 016
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka