Jag är så kär.......

Nittionio

Trådstartare
Jag vill bara säga....jag är kär i min älskade fullblodshäst!! Han är omskolad till ridhäst numera och trivs väldigt bra. I dag har vi hoppat lite banhoppning och jag blir glad varje dag jag sitter på honom....kul va!!! :banana: Han visar sån glädje över att få hoppa små banhoppningshinder och han gör det så bra!!

Vad kul att du trivs med ditt fullblod! Jag hoppar att du berättar om honom för alla du känner så att fler galoppörer kan få bra hem efter sina löpkarriärer........
:love:

Vad som är kul med honom är att man inte behöver berätta, folk ser honom verkligen! I år skall han gå 5-års championatet i hoppning (120 cm)....inte illa!! Tycker att fullblodhästar/galoppörer, för det mesta, har väldigt bra skalle!! :bump: Lycka till alla ni andra med era galoppörer och ex galoppörer....de behöver bara lite tid att mogna och växa i ridhästmusklerna!!

Liknande trådar

Hästvård Hej, Jag är mitt uppe i en utredning hos veterinär av min häst som har ett släpande bakben. Han visar ingen reaktion på böjprov, visade...
Svar
11
· Visningar
1 231
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 417
Senast: Otherside
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 210
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 399
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • GHS - dagens dressyr.