Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Svar
50
· Visningar
8 419
Senast: alazzi
·
P
Western Tjenamors i julstressen. Jag har ett par frågor ang sadlarna och storlekar, semi, full mm vad betyder dessa ? Vad tror ni är en...
Svar
7
· Visningar
1 322
Senast: tirnanog
·
Western Jag hör ofta benämningen westernform, och det visar sig vara hästar som går med långa bakben och hängande hals.. Är det så en...
2
Svar
28
· Visningar
3 536
·
Western Någon som har sett en sån? Vet att det finns ett ett fåtal Azteca i Sverige, alltså korsning Quarter/Lusitano men hur är det med...
Svar
17
· Visningar
3 027
Senast: Alazan
·
L
Western Hej alla westernryttare! Jag börjar bli intresserad av att prova på westernridning. Då min häst är dräktig så tänkte jag ta tag i det i...
Svar
1
· Visningar
783
Senast: anniequarters
·
Western Hej igen. Japp jag köpte som sagt en Premier ringold reiner. Provade ut den med sadelutprovare som tyckte den låg bra. Engelsk...
Svar
4
· Visningar
822
Senast: r_freddy
·
T
Western Är det någon som kan tipsa om Ranch trail banor lite längre upp (Dalarna ^) NÅgra bra tips på vad man kan träna med hästen . Vilka...
Svar
1
· Visningar
920
Senast: _Erik_
·
8
Western Någon som vet vart man kan hitta billiga westernträns. Jag vill ha i ljusbrunt/natur färg.
Svar
3
· Visningar
793
Senast: Anneli
·
A
Western Har precis köpt en pleasure häst från tyskland och den skall ha bra stamm enl kunnig bekant. Har tänkt betäcka henne i år pg av en skada...
2
Svar
20
· Visningar
2 496
Senast: malumbub
·
Western Någon som vet om det är några tävlingar/tränigar i Västråsområdet som man an åka och ttta på? /Stina
Svar
15
· Visningar
1 572
Senast: mariposa
·
Western Ja, ni ser rubriken :) Vi håller på för fullt jag och eleverna, och de är jätteduktiga! Men det finns alltid roligheter man inte...
Svar
5
· Visningar
1 099
Western Såg att det finns en nålad tråd inne på "Dressyr" forumet där folk kan lägga upp sina filmer när de rider dressyr. Skulle inte detta...
26 27 28
Svar
544
· Visningar
52 930
Senast: jea78
·
L
  • Låst
Western får man tävla i western med en bomlös westernsadel? jag fick höra häromdagen att man inte får det? är det så?? bäst att fråga alla...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
9 239
Senast: tifo
·
T
Western Säkert världens dummaste fråga, men jag är ny inom westernridningen.. När man tittar på westernprylar finns det alltid en massa olika...
Svar
10
· Visningar
1 289
·
E
Western Dregglar rejält över HH katalogen på nätet:) Men priserna är ju inte av denna värld? Tycker att färgerna är väldigt svåra också, mycket...
Svar
7
· Visningar
1 278
Senast: lundborg
·
B
Western Jag undrar om någon har synpunkter på hur Westernreportage gick från en bra start på ett par sidor till egentligen INGET alls...
Svar
8
· Visningar
1 481
Senast: bonefish
·
R
Western Har nu länge funderat vilken färg som är vilken. När man läser om en quarter och det ex. står bay som färg, vad är då den färgen "på...
2
Svar
35
· Visningar
9 299
Senast: Rolle
·
Western Min häst har problem med höger galopp när vi rider ute.. Hon fattar endast vänster galopp.. När vi jobbar på bana eller volt så tar hon...
2
Svar
34
· Visningar
2 685
Senast: lady_mike
·
S
Western satt tyglarna i nosgrimman, han va faktiskt snällare än förväntat! han böjde sig på volt bara jag klämde lite med benen, osv.. fast...
Svar
7
· Visningar
1 116
Senast: TDJ
·
S
Western till våren/sommaren har jag tänkt att jag ska börja tävla. (efter påtryck från tränare och mamma) Jag har ridit western i 2 år. Och...
Svar
3
· Visningar
914
Senast: Pandoora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka