Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Jag har en Big horn arabian light (tror jag den heter:crazy: ) Har nu suttit & sett på lite westernsadlar & ser ju naturligtvis att...
Svar
11
· Visningar
995
Senast: Ginne
·
E
Western När man tävlar i "vanliga" klasser, så som hoppning och dressyr, så krävs ju oftast att man har tagit Grönt kort. Hur är det inom...
Svar
12
· Visningar
1 171
Senast: real_cowgirl
·
C
Western Nu har jag bestämt mej att jag ska gå över till western men fy vad dyra westernhästar är!! Jag har en budget till ca 40 eller strax...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
14 931
Senast: Syrran!
·
A
Western hejsan! Jag ska köpa ett 4-årigt appaloosa sto rättså snart. Funderar på vad jag ska tänka på innan köpet. Vi har gjort en...
Svar
6
· Visningar
932
Senast: Fiorano
·
C
Western Nu vid köp av westernbett till min häst behöver jag nog lite tipps och råd av er här på buke. Hästen i sej är väldigt stark i skogen i...
Svar
8
· Visningar
1 158
Senast: åke
·
Western Har lagt en gammal luddvojlock på sadeln och sitta på. Därav det gråa luddet:D
Svar
16
· Visningar
1 315
Senast: nexxa
·
Western Nu har mitt nya bett kommit! Ett Bob Avila correctionbit.. Lånat ett och ridit på för tränare innan några gånger, men nu har jag ett...
Svar
6
· Visningar
944
Senast: MittNyaJag
·
Western FInns det ens i SVerige? Tycker det är WC hoppningar var å varannan vecka men jag har nog aldrig sett något i westernväg. Förutom...
Svar
19
· Visningar
1 551
Senast: LaQuent
·
  • Låst
Western En gren som är på frammarsch? Du tävlar tillsammans med din hund och rider att trailmönter. Ska kunna lägga hunden på kommando och...
2
Svar
31
· Visningar
2 368
Senast: Bill
·
F
Western Jag har alltid tyckt om quarter hästar, dom är ju så underbart fina! Nu har jag äntligen fått tillfälle att köpa en egen!!! :love: Jag...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 490
Senast: Bumble-Bee
·
Western Nästa vecka ska jag provrida en ny häst!!! :bump: En quarter/vbl, kolsvart, 153 cm, valack och 10 år! Jag är så glad! Ville bara säga...
Svar
16
· Visningar
1 386
Senast: Koppen
·
P
Western är det någon här som ska vara med på ride camp på high chaparall?? :) Är det någon som vet vad det är för nåt? vad det är för sorts...
Svar
19
· Visningar
1 330
Senast: Sellan
·
E
Western Ispra de Delta,Camarguehäst, i finalen i reining i Italien. http://www.youtube.com/watch?v=YWkQGzErjuc Ovanlig ras inom western i...
Svar
13
· Visningar
1 644
Senast: skuggan_
·
S
Western min ena häst har jag fått problem med, jag backar henne på enbart röstkommando, dvs, back så backar hon ett steg, idag red jag utan...
Svar
7
· Visningar
1 209
Senast: Sellan
·
C
Western Hejsan. Nu är det så här att jag är ute efter att köpa en westernhäst. Och är rellativt ny inom western. Red western på mitt russ när...
Svar
6
· Visningar
1 028
Senast: TCJ
·
Western Hur är er westernhäst friserad i manen? Vad gör ni med manen till tävling? Gärna bilder!
Svar
4
· Visningar
1 393
Senast: syrran
·
A
Western Är det någon som vet om det går att få tag på en gelsits att sätta på sadeln.
Svar
2
· Visningar
1 503
Senast: _Eva_
·
N
  • Låst
Western Jag är lite nyfiken på just detta. Tror ni vi har några westerntränare i bukedjungeln? Florerar det svenska landslaget i reining här :D...
Svar
7
· Visningar
1 190
Senast: tifo
·
Western Finns det ett märke som heter colorado? På tie strap holdern på denna sadel så står det colorado spring (s?) och så är det en kaktus vid...
Svar
3
· Visningar
1 236
Senast: Nethril
·
Z
Western Har länge varit intresserad av western men aldrig riktigt kommit igång. Har någon förslag på några enkla övningar till att börja med...
Svar
3
· Visningar
1 033
Senast: lillamyggan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka