Quarterhästar!

Sv: Quarterhästar!

Sidekick: nej tyvärr har jag inga bilder än. Min kamera är kass. Men ska försöka ta några bra och försöka lägga in dom här så ni får se henne :love:
bara det att jag är fullständigt oteknisk så jag vet inte hur man lägger in bilder här :rofl: är det svårt?
Nej inte alls svårt läs denna tråd - http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=654197
så förstår man ganska lätt. Ett tips är att använda pixbox.se istället för photobucket... mycket lättare tycker jag. (kanske pga. den dåliga engelskan :crazy: :angel: ).
Lycka Till!
/Erik

okej ska kolla in deras hemsida. visste inte att det fanns en gräns, men jo jag kan hålla med om att det kanske blir lite mycket med fyra olika. men jag har så himla dålig fantasi när det gäller namnen. Tur att det finns ni som hjälper mig i alla fall :)

tack för länken!! Nu förstår jag lite mer! Om det är någorlunda fint väder imorgon så ska jag ut och fota henne så ni alla för se det lilla miraklet :)

Vad många bra förslag du fått!
Här kommer några till:

Doc´s miss Jamaica
Miss Dissy Jamica (tycker det blir för mycket med "doc" också)
Jam(ica) doc dissy

dom två första var väldigt fina!! kanske ska välja ett av dom! Ni andra, vilket namn är finast??

Doc´s Miss Jamaica?
Miss Dissy Jamaica?

Jag är alltid sån att jag aldrig kan bestämma mig. jag gillar båda två!!!

dom två första var väldigt fina!! kanske ska välja ett av dom! Ni andra, vilket namn är finast??

Doc´s Miss Jamaica?
Miss Dissy Jamaica?

Jag är alltid sån att jag aldrig kan bestämma mig. jag gillar båda två!!!

Tycker det första är mycket finare, men håller med endel andra om att du kanske skall ha med något från mammans namn också !!
/Erik:D

mamman kanske inte alls är quarter, utan ett varmblod??
och då har du inte en quarter, utan en quarterkorsning.
kan förstås vara en trevlig tjej, men har inte samma förutsättningar för ridgrenarna.

mamman kanske inte alls är quarter, utan ett varmblod??
och då har du inte en quarter, utan en quarterkorsning.
kan förstås vara en trevlig tjej, men har inte samma förutsättningar för ridgrenarna.
Jodå, med rätt val av tränare och anpassa tävlingsklasserna efter hur din häst är mentalt och extriört byggd så kommer ni långt i alla
ALLBREED KLASSER plus WRAS KLASSER plus NRHA KLASSER. LYCKA TILL!!!!!:idea: :love:

håller med, man kan komma långt!
Men man har inte samma förutsättningar, som när man har en quarter. Och så stör det mig lite att man säger att man har en quarter när man inte har det, sån är jag.

Var stolt över den häst du har! du behöver ingen falsk flagg.

Jag har fotat henne lite. ska se om jag kan fixa bilder så ni får se henne nu! hoppas det funkar!:crazy:

6225311.jpg

Funkar det?

6225303.jpg

6225307.jpg

Här är min lilla gumma! Vill lägga in en film också men vet inte hur man laddar upp det på pixbox...*oteknisk*

visst är hon :love: Hade tänkt ta finare bilder idag, men det ösregnade här så det var ingen idé. det får la bli lite mer bilder någon dag när det är finare väder :)

Liknande trådar

Western Och börja med western i denna sekund om jag hade fått en häst som denna...
2 3
Svar
52
· Visningar
6 541
Senast: _busster_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Västeråsträffstråden
  • Vad gör vi? Del CCVIII