Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

I
Western Hej! Jag läste någonstans att man kunde ha polyster byxor under chapsen när man tävlade, för de skulle tydligen vara riktigt snyggt! Är...
Svar
4
· Visningar
971
Senast: Bewildered
·
Western Varför ryggar westernryttare sina hästar så mycket?
2
Svar
21
· Visningar
2 420
·
Western Ni som har ljusa fuxar, vad är snyggast en ljus sadel el en mörkbrun? Jag vet inte vad som blir snyggast o har letat på nätet efter...
Svar
2
· Visningar
855
Senast: jackpot
·
S
Western är det vanligt att QH blir svankiga när de blir äldre? plus ngn som är bra på QH stamtavlor som vill PM:a?
Svar
4
· Visningar
922
Senast: r_freddy
·
F
Western Har kidnappat rubriken från några andra forum här på bukefalos och täånkte blåsa lite liv i westernforumet genom en ny tråd (Jag är...
2
Svar
34
· Visningar
3 073
Senast: _jossan__
·
D
Western Jag är en sån där typisk dressyrmänniska. Jag förstår inte varför hästarna måste gå så långt nere med huvudet :confused: Är det inte...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 733
·
A
Western Det diskuteras mkt här i Bukefalos om rätt / fel ridning/träning i westernridningen. Hur är din "dagliga" träning på banan , hur...
Svar
1
· Visningar
890
Senast: Anneli
·
Western Jag undrar om det är någon här som rider "cowboydressage" eller på annat sätt kombinerar dressyr och western? Jag har lite problem att...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 386
·
E
Western från western till dressyr?ju mer jag ser av westernridningen desto mer undrar jag vad folk håller på med?finns mycket avvarter inom den...
Svar
12
· Visningar
1 311
·
E
  • Låst
Western jag funderar lite på att köpa in en hingst men har inte råd att köpa hela själv, jag funderar då på om man kan ta in en delägare så man...
Svar
1
· Visningar
851
Senast: tifo
·
Western Jag har tittat på en häst som jag antagligen kommer att köpa, den är inriden o kan skritt, jogg o trav. Den är bara galopperad med ute...
Svar
8
· Visningar
1 241
Senast: TDJ
·
Western Jag har lagt ut en liknande tråd på "Utrustning" men eftersom svaren lyste med sin frånvaro så försöker jag här. Vad har ni för...
Svar
2
· Visningar
1 879
Senast: kenneth
·
T
Western Hej. Jag har ridit i 16 år.. nyligen blivit delfodervärd, åt en häst som är inriden western. Har ridit islandshästar och vanlig...
Svar
1
· Visningar
802
Senast: johannea
·
W
Western Jag har blivit senil... I somras hittade jag en utlänsk hemsida med bilder på hur man knöt den där lilla "knuten" på sadelgjorden...
Svar
3
· Visningar
1 331
Senast: wonderbaunbabe
·
Western Jag är på jakt efter ett par nya tyglar.. Delade. Gillar smala men tyngre (så tunga tunna kan vara ?formulering?)tyglar bäst. Har ju...
Svar
14
· Visningar
1 879
Senast: tifo
·
Western När är det man kan beställa en bronshäst till sin häst? Är det efter visst antal aqha poäng?:confused:
Svar
1
· Visningar
1 006
Senast: jackpot
·
Western Verkar som om vi är ganska många nybörjare som hänger här. Kan ni inte presentera er och er häst, målet i år osv. Börjar själv: Lotta...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
8 587
Senast: Sidekick
·
E
Western Någon som har bra förslag på musik till en tyåp uppvisning i reining ?? Har en låt men behöver någon bra/rolig till !!
Svar
4
· Visningar
1 142
Senast: _Erik_
·
P
Western Finns det nån som har/haft vad tycker ni om dom? Kvalitè? Har en sån på g från tyskland begagnad som skulle se bra ut. Hoppas jag gillar...
Svar
3
· Visningar
1 990
Senast: Peppy
·
S
Western har efter att surfat runt lite varit inne på de bettlösas sidor där de har nästan beskrivit dessa träns som gudagåvor suttit å funderat...
Svar
10
· Visningar
1 470
Senast: _Smulan_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka