Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Får man det? Är det enhands eller tvåhansfattning då?
Svar
10
· Visningar
1 309
Senast: real_cowgirl
·
L
Western Måste ju lägga ut den igen ifall någon missat.....:smirk: Kan ta en bra stund att ladda och sätt på högtalarna! :bump...
2
Svar
25
· Visningar
3 478
Senast: Tronspira
·
Western Det vore kul att veta lite grann, jag är ny inom denna gren och vill såsmåningom börja tävla med min ponny men jag vet totalt INGENTING...
Svar
8
· Visningar
1 573
Senast: Mirre
·
L
Western jag tyckertyglarna känns för långa, för de släpar i backen. Tips? finns det någon regel för hur långa de ska vara, eller kan man korta...
Svar
4
· Visningar
1 233
Senast: BonRaiz
·
D
Western Hejsan vill prata med folk här i sthlm som rider/ridit elelr ska börja rida western.Jag ska börja rida western med min...
Svar
1
· Visningar
743
Senast: SaraM
·
  • Låst
Western http://www.spha.se/ Vad tror ni om det?
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 197
Senast: tifo
·
Western Jag står som ensam westernryttare i mitt stall. Visserligen stortrivs både min häst och jag men ibland kan det kännas lite ensamt...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 149
Senast: Bewildered
·
Western Vet ej om tråden ligger rätt eller om den skulle ligga under utrustning, men eftersom det handlar om westernsadlar så kanske den passar...
Svar
7
· Visningar
1 207
Senast: Lauri
·
J
  • Låst
Western www.lillgarden.com innehåll. längst ner under "ponny" bilder på oss. säg vad ni tycker och varför. samt om man skall ändra ngt...
Svar
2
· Visningar
1 035
Senast: tifo
·
Western Hur är dem i psyket, och att hantera, rida och så? Dem fåtal quartrar jag träffat har varit väldigt trevliga och lugna. Men nån...
2
Svar
36
· Visningar
3 036
S
Western Hejsan Kan någon förklara för mig vad alla menar med t ex 16''?
Svar
1
· Visningar
769
Senast: Bill
·
S
Western Hej igen, angående min sadel fråga förut till för fjording så undrar jag om ngn har nån erfarenhet av denna sadel, det är en syntetsadel...
Svar
9
· Visningar
2 007
Senast: minternet
·
C
Western skall någon dit, tävla eller bara umgås??, Jag skall ha med min quarter King för miljöträning... Hur kommer detta att gå? :crazy...
10 11 12
Svar
227
· Visningar
15 691
Senast: lakrits
·
S
Western Hej!! Jag tycker det verkar jättekul med western, och funderar lite på att skola om mig och min häst. Men det är så att min häst har...
Svar
3
· Visningar
1 008
Senast: sixten
·
G
Western Nu är jag nyfiken på hur era tävlingskläder ser ut!:idea: (Finns det redan en liknande tråd så hänvisa mig gärna) Släng in massa...
Svar
14
· Visningar
2 454
Senast: Gilly
·
P
Western hej :P ja undrar om det än nån mer här än jag som äger allergihästar av rasen american curly lr baskjir? jag har en av varje sort som...
Svar
5
· Visningar
1 822
Senast: Elric
·
Western Sitter och kollar lite på benskydd till min häst. Det finns ju en del olika inom western med olika funktioner. Vad använder ni för...
Svar
14
· Visningar
1 502
Senast: leia
·
Western hejsan! haha jag är värsta nybörjararen på western men skulle behöva lite proffs hjälp från er;) det är så att min bomlösa sadel...
Svar
10
· Visningar
3 980
Senast: Ginne
·
Western Var hittar jag en sadel special formad för tjejer och med 7-7½" bred gullet? Har kollat på Crates Ladies Reiner men dom är inte så...
Svar
2
· Visningar
969
Senast: Audi
·
M
Western måste man ha western sadelom man bvrar ska träna det är väl onödigt det kan man väl köpa sen när manska tävla några säger till mig att...
Svar
10
· Visningar
1 179
Senast: real_cowgirl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V