Ny Styrelse i SPHA....

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ny Styrelse i SPHA....

Är det inte bättre att vara medlem om man vill påverka och förbättra en förening? Kom med konstruktiv kritik eller positiva förslag istället för att älta det som varit.
Rasrent eller inte?..SPHA är väl en rasförening eller?? Trodde att det var poängen med det hela.:)

Efter att jag har läst hela denna tråden med pajkastning hit och dit,och sura och gapiga tanter.Så förstår jag varför folk kallar paintarna för Klimakteriekameler :rofl:

Är det inte bättre att vara medlem om man vill påverka och förbättra en förening? Kom med konstruktiv kritik eller positiva förslag istället för att älta det som varit.
Rasrent eller inte?..SPHA är väl en rasförening eller?? Trodde att det var poängen med det hela.:)

Öh... har JAG ältat något?

Jag har inte lagt några åsikter för eller emot rasrent, snälla läs mina inlägg!
Jag har endast påpekat att jag inte tycker det är en bra grund för att fullständigt förkasta en ny styrelse, att vissa vill avla rasrent eller inte!
Jag har hela tiden påpekat att vi ska sluta se bakåt och älta, och istället se framåt i en positiv anda!

I övrigt har jag besvarat en användares insinuationer om att jag (om hon menade mig) sitter med i, eller känner någon väl i den nya styrelsen!

Menar du att om man väljer att betäcka sin paint med en annan raas, eller vise versa, så ska man inte vara välkommen i SPHA? :eek:

Öh... har JAG ältat något?

Jag har inte lagt några åsikter för eller emot rasrent, snälla läs mina inlägg!
Jag har endast påpekat att jag inte tycker det är en bra grund för att fullständigt förkasta en ny styrelse, att vissa vill avla rasrent eller inte!
Jag har hela tiden påpekat att vi ska sluta se bakåt och älta, och istället se framåt i en positiv anda!

I övrigt har jag besvarat en användares insinuationer om att jag (om hon menade mig) sitter med i, eller känner någon väl i den nya styrelsen!

Menar du att om man väljer att betäcka sin paint med en annan raas, eller vise versa, så ska man inte vara välkommen i SPHA? :eek:

Undrar bara om det leder till nåt vettigt för SPHA att diskutera här vem som sagt vad eller gjort vad ? Det ger ju inte föreningen något bra rykte eller hur? Men du startade ju tråden så snälla kan du inte komma med en bra avslutningskommentar så det hela kan bli slutdiskuterat och arbetet mot nåt vettigt kan börja/ Tack på förhand! Ha det bra!!:banana: Klart att ALLA är välkomna i SPHA det är ju toppen om vi blir fler medlemmar! Välkommen du med!:bump:

Ja jag har då inte diskuterat VEM som har sagt någonting!

Och en slutkommentar vet jag inte hur jag ska kunna skriva, men jag kan ju skriva detta:

Jag hoppas, vill och tror att vi tillsammans kan forma denna förening så den välkomnar ALLA paintälskare!
Och att vi ska se positivt på framtiden, den nya styrelsen och att vi tillsammans kommer ur den negativa trenden som varit och ser framåt!

Vi har ju ändå ALLA något gemensamt, vi älskar PAINTHÄSTAR! :love:

Det är viktigt att alla som vill något, eller har en åsikt engagerar sig, och inte bara låter styrelsen ta allt jobb, ej heller all kontroll!
Tycker man att något är fel, så ta upp det! Tycker man att något är bra, så säg det!

Vi bör alla lära av våra misstag!

:banana:

Hej på er....
Tack ni som stöttar den nya styrelsen. Ni verkar ha en hel del förslag, maila till någon i styrelsen era förslag, endast då kan vi veta vad ni vill och hur vi ska jobba från det. Vi vill ha massa förslag, människor som vill engagera sig och hjälpa oss. Vi börjar föröka reda ut vissa frågetecken från förra styrelsen, ni kan gå in på hemsidan och läsa styrelseprotokollen!!! Vi har haft ett möte och snart kommer det ett till. Vi vill hjälpa rasen och föreningen framåt och vi vill lyssna till vad medlemmarna har att säga, vi är enbart en förstärkande länk till medlemmarna att föra deras talan.
Så snälla, skriv rader när ni kommer på något så ska vi göra vårat bästa!!!:banana:
Vad är det ni rotar i:cool:

Och en slutkommentar vet jag inte hur jag ska kunna skriva, men jag kan ju skriva detta:
Jag hoppas, vill och tror att vi tillsammans kan forma denna förening så den välkomnar ALLA paintälskare!
Och att vi ska se positivt på framtiden, den nya styrelsen och att vi tillsammans kommer ur den negativa trenden som varit och ser framåt!

Vi har ju ändå ALLA något gemensamt, vi älskar PAINTHÄSTAR! :love:

:banana:

Tack för denna slutkommentar...punkt slut...
"Oooo den ljusa framtid är vååååår:bow: ..."

Tack för denna slutkommentar...punkt slut...
"Oooo den ljusa framtid är vååååår:bow: ..."
Jag väljer att låsa den här tråden. Om någon kommer på en utomordetlig anledning till att låta debatten fortsätta kan ni ju skicka mig ett PM. Det kan ni i och för sig göra ändå om ni känner för det, så kanske jag låser upp tråden igen.

Tills dess säger jag bara "yihaaa"!

/tifo

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 598
Senast: Nepenthe
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Stämman hade påkallats av en grupp aktieägare som tillsammans kontrollerar 11 procent av aktierna i bolaget för att välja en ny styrelse.
Svar
0
· Visningar
177
Senast: Gunnar
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Fick en ny i februari, tror jag, men nu fick jag veta att en annan vill komma på hembesök inför nytt beslut om boendestöd. Det är...
Svar
6
· Visningar
681
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Höstföräldrar 2023
  • Kalla hamburgare
  • Västeråsträffstråden

Hund, Katt, Andra Djur